Har du ekstra plads i din fragtvogn, kassevogn, trailer, campingvogn ell lign. og kommer du alligevel forbi Berlin? Jeg skal have fragtet 3 malerier på 140x140x2 cm, 120x100x2 cm og 40x50x3 cm cm. hjem fra en udstilling i Berlin. Vægten er ca 10 kg i det hele. Malerierne skal til Danmark, enten til Kalundborg, men jeg er parat til at hente dem i hele DK. Jeg håber, at der er nogen der har noget ekstra plads i en fragtvogn, kassevogn eller lign. Helst i løbet af juli måned. Kontakt mig for at høre nærmere på 29781230 eller smid en mail her.
Jeg har lejlighed i berlin som jeg forlader sidst i juli. I den sammenhæng har jeg lejet en flyttebil, som jeg selv køre, til at fragte mine møbler og div. hjem til Nykøbing Falster.
Hvis malerierne er pakket godt ind, så der ikke kan ske dem noget, og de med indpakning ikke fylder det store. Kan jeg godt tage dem med hjem til Nykøbing Falster.
Jeg skal selv have sofa, reoler, tøj, bord, fryser osv. med hjem. Så hvis de ikke fylder så meget, kan vi sikkert godt finde ud af noget.
Vh.
Nicolaj
Vil du blive bedre til at præsentere?Læs mere herhttp://meptek.dk
an du give mig en præcis dato for hvornår du skal afsted og hvornår du evt. kunne hente dem? ... jeg er nemlig nødt til at høre galleriejeren om han har åbent, så de kan hentes. Billederne fylder ikke meget, da de kun er ca 2 cm brede, så de kan stilles op ad en af siderne i flyttebilen bag nogle kasser en sofa eller noget, så de er fikserede. De er ikke pakkede ind.
an du give mig en præcis dato for hvornår du skal afsted og hvornår du evt. kunne hente dem? ... jeg er nemlig nødt til at høre galleriejeren om han har åbent, så de kan hentes. Billederne fylder ikke meget, da de kun er ca 2 cm brede, så de kan stilles op ad en af siderne i flyttebilen bag nogle kasser en sofa eller noget, så de er fikserede. De er ikke pakkede ind.
Lad mig høre om det har din interesse :-)
mange hilsner
Marina
Hej Marina.
Jeg tager til Berlin d. 25. juli med flyttebilen, og kommer tilbage til Danmark samme weekend. Jeg er i Danmark indtil da.
Men min kæreste er i Berlin nu, hun kan nok godt hente billederne. Hvor ligger galleriet i Berlin?
Eller kan Galleriet måske levere billederne til vores lejlighed i Berlin, eller skal min kæreste selv hente dem?
Du er meget velkommen til at skrive til mig på email.
vicebasse@gmail.com
mvh.
Nicolaj
Vil du blive bedre til at præsentere?Læs mere herhttp://meptek.dk