Ja, som overskriften siger så søger jeg en partner til at udveksle/udvikle idéer, og forhåbentlig starte noget op sammen med.
Jeg søger ikke bare én til blot at udføre gratis arbejde for mig på mit personlige projekt, men en ligemand/kvinde der har masser af drive, og som ligesom jeg ønsker at bygge noget op fra bunden i tæt samarbejde med en partner. Men selvom jeg ikke søger en partner til nogen specifik ide, jeg har selvfølgelig en masse gode af slagsen - ja, hvem har ikke?
Jeg er er 30 år og uddannet grafiker, men har arbejdet med både objekt orienteret programmering og 3D-produktion til tv-reklamer. Og ud over det så besidder jeg også en god portion teknisk snilde, så at bygge fysiske prototyper i form af elektronik og 3D print/design osv. er lige op ad min boldgade. Lige nu er jeg bosiddende i Kolding, men Danmark er jo ikke større end at min fysiske placering næppe har den store betydning.
Jeg er meget åben over for idéer i alle retninger, og elsker at lære nyt. Så står du også i samme situation, så skriv en PM eller en besked her, og lad os mødes og udveksle tanker og idéer. Jeg giver kaffe!