Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En dyr lærestreg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har givet PFC 6787kr og  fået mig en dyr lærestreg.


Hvis du importerer varer fra Kina, husk at vælge FOB.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Renees:
Hvis du importerer varer fra Kina, husk at vælge FOB.

Du har fået leveret 5.7 kubikmeter til omkring 1000 dkk pr. kubikmeter eller omkring 6 dkk pr. kgog det mener du er dyrt?

2700 for local håndtering er ikke alverden, hvis du handler FOB, kommer disse omkostninger bare på varens pris..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Renees:
Hvis du importerer varer fra Kina, husk at vælge FOB.

 Du bare skulle have læst de efter hånden mange advarsler vi i tiden er kommer med vedr. fragt fra Asien ;-)

Alt afhængig af hvad du har betalt for fragten hos din leverandør, kan man jo ikke sige at de danaske omkostninger er overvældende dyre - det kunne have været langt værre.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret - ved køb FOB, så bliver gennemsigtigheden langt større i regningen.

Stod jeg med den regning, så ville jeg nok stille spørgsmålstegn ved flere af punkterne. Omvendt er det svært at stille meget op, når du har købt CFS og er derfor overladt til dine evner som sælger. 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Brozek Consulting Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

6 CBM inkl. levering på hjemadressen til den pris er altså ikke VILDT dyrt, måske i den dyrere ende, men du er på ingen måde blevet tørret godt og grundigt... Medmindre din FOB pris altså havde været væsenligt anderledes :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)