|
Er der nogen som ved hvor man evt. kan finde efterlønner i sit nær område, med f.eks. regnskabs ekspertise? Vi vil rigtig gerne have tilknytte en kompetent regnskabsmand til vores virksomhed. Det har vi så lige prøvet med et rigtigt resultat. Da der måske ikke er mere end 2-5 timer om ugen, og jeg samtidig har et ønske om en person af den gamle skole :-) som tænker "tærring efter næring" fik jeg idéen om en efterlønner som gerne vil have lidt at rive i. Jeg ønsker ikke tilbud fra alle mulige firmaer, der har vi lige været med rigtig dårlig udfald. Vi er stadig en lille virksomhed som vokser pænt, men har ikke brug for så dygtige regnskabsfolk der sætter opgaverne lavere end deres fakturering og som også fakturer tid for at læse mail og korte samtaler i telefonen. Ja så fik jeg vist lige lukket lidt bitterhed og ærgelse ud :-) Jeg var så naiv at tro jeg kunne finde en kyndig regnskabsmand som var ven af huset, og kunne vokse med firmaet.
Mange hilsner og håb om hjælp Hans Stjernlund |
Lyder som god ide. For at få rette match - så fortæl folk hvor i landet (mange af den type vil givet gerne mødes face-to-face og det vil ofte også være klogt OG fortæl hvilket regnskabsprogram I kører - da det også kan ha betydning for hvor let det er at gå til
Bliv gratis medlem