Hej på Amino Jeg er stadig ny med moms og jeg skal berette moms, meget snart så vil gerne have styr på det. Sprøgsmålet er om jeg skal lave et bilag eller en note til mit regnskab?? eller om jeg kan ignorer det, for har bogført den endelige regnig/betaling til regnskabet. På forhånd mange tak :) |
det er ikke til at sige hvad det er - om det er din bankkonto du henviser til eller om du har bogført gebyret som det er i din virksomheds regnskab ud fra det du skriver her. Din bogføring skal jo så vise det samme som status i banken som virkeligheden i banken MEN - der er mig bekendt ikke moms på bankgebyrer og det burde vel også fremgå af dit bogføringsprogram. Du bogfører aldrig noget som helst med moms hvis ikke det klart fremgår af regningen.Jannie Andersen:Det vil sige at nu er der 2 X -750 og en + 750 så det hele gå op nu..
Er du i tvivl, så få en bogholder til lige at se dit regnskab for første halvår igennem for at sikre alt er OK for det er ikke altid så let som du tror desværre. Det vil ikke koste en bondegård og kan ske eksternt over nettet
vh John H