Det er sjovt som man altid skal få sine bedste idéer sent ud på natten, når alle er gået i seng, fuglene synger solen op og man har fået et par af de stærke - Men hvor om alting er ligger landet nu sådan :)
Jeg er en ung mand med en fantastisk idé, en meget spæd idé, men en idé med reelle muligheder. Problemet ligger i at jeg også er ret ny ift iværksætteri eventyret. Jeg har leget lidt georg gearløs II i mine yngre dage og må erkende at jeg stadig drømmer store tanker nu og da.
Men for at komme til pointen, det jeg vil bede om assistance eller rådgivning i forbindelse med er hvordan jeg bedst og mest professionelt får udviklet det her produkt, hvad skal/kan/burde det laves af osv. Gå ud fra det gerne må gøre billigt her i udviklings og opstarts fasen, dog men en smule rækkevidde.
Idéen omhandler noget man mest af alt kan kalde en gadget, men en spøjs gadget i form at et armbånd - lidt som et løbe ur eller en puls måler etc. Jeg tænker det skal laves i plastik eller lignende og skal indeholde kredsløbs boards samt programmeres til at have forskellige interaktive egenskaber. Jeg er også i tvivl om det skal bygges om et skelet eller udvikles som et reelt armbåndsur med led osv.
Men hvis i kender en fremgangsmetode man kan tage, eller sti at vælge vil det være enormt værdsat :) Og enhver eventuel feedback på idéen og produktet godtages også glædeligt.
Nu siger du det selv, ideen er lige kommet midt om natten. Det første du skal er at tænke videre over den, tale med andre og være nysgerrig på dit eventyr. 1 ud af 1000 gange er ideen lige så spændende efter 14 dage. Hvis det er sådan med din er ideen bæredygtig. Hvis du har glemt alt om den eller hakket dig selv ned er den ikke....
Desværre er det ikke ideen der driver dig frem men dit drive på din egen ide.
Mange spilder sin og andres tid på at de lige skal høre og læser faktisk aldrig svarene fordi ideen allerede er droppet. Der er 1000 vis af ideer herinde som din og mange er trætte af at svare fordi det er spild af tid.
Løft denne tråd om 14 dage og mange flere vil tro på din ide fordi du selv tror på den!