jeg går med en ide til at stanse spøgeles belister på motorvejen men hvor skal jeg starte og hvor kan jeg gå hen og få hjælp til at få min ide ud i praksis.
Start med at tale om ideen med familie, venner og bekendte. Synes de også den er god må du gå videre. Kommunerne tilbyder som regel diverse muligheder for iværksættere. Heriblandt mentorer og sparringspartnere. Du kan jo evt. også fortælle lidt mere herinde og så kan det være nogen kan hjælpe dig lidt.
jeg går med en ide til at stanse spøgeles belister på motorvejen men hvor skal jeg starte og hvor kan jeg gå hen og få hjælp til at få min ide ud i praksis.
Det er allerede lavet med pigge der river dine dæk i stykker hvis du kører den forkerte vej ned af afkørslen. Så med mindre din idè er meget billigere bliver det nok en kamp op af bakke.
Start med at tale om ideen med familie, venner og bekendte. Synes de også den er god må du gå videre. Kommunerne tilbyder som regel diverse muligheder for iværksættere. Heriblandt mentorer og sparringspartnere. Du kan jo evt. også fortælle lidt mere herinde og så kan det være nogen kan hjælpe dig lidt.
Held og lykke med det.
Faktisk et af de dårligste steder at starte med at spørge. Familie, venner og bekendte vil oftest ikke være lige så kritiske som andre vil være, og det kan ende ud i et fejlslagent projekt fra start af. Kommunen kan henvise til folk der rådgiver omkring iværksætteri, men i bund og grund er disse stillinger ikke besat af folk der har iværksat noget selv.
Jeg ville forsøge mig med at udforme en demo, eller en fysisk beskrivelse af konceptet og fremvise det overfor relevante instanser indenfor udvikling af vejene. Her må kommunen kunne henvise dig til de rette kontaktpersoner. Samtidig kan du med fordel overveje en NDA når projektet skal fremlægges.