Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger en SINDSYG engageret kollega! Er det dig?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej! Jeg tænkte jeg lige ville dele mit opslag fra min private profil, da vi søger en SINDSYG engageret kollega der er klar til at sparke røv med mig og mine kollegaer i Phonetrade.dk!

PhoneTrade.dk søger en deltids- eller fuldstidsmedarbejder til vores kontor i Indre København, på Bredgade 36.

Vi er 3 unge partnere med massere drive og energi, med en passion for det vi laver. Phonetrade.dk en en virksomhed som opkøber og videresælger Smartphones, tablets og computere.

Jobbet hos os består af "let" kontorarbejde, såsom at pakke pakker, besvare mails, samt telefonisk og skriftlig kundeservice. mm.

Du kan forvente at skulle arbejde selvstændigt, tage nogle beslutninger selv, og være initiativrig.

Vi forventer at du er ansvarsbevidst, møder til tiden og holder dine aftaler med kunderne. Det ville være en fordel hvis du er en smule IT kyndig. Du skal skulle kunne træffe beslutninger, og handle uden at være under konstant vejledning.

Hvis det lyder som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Send gerne et CV og en ansøgning med billede til info@phonetrade.dk.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)