Jeg har bestilt en 4s 16gb, så nu ser vi hvad der sker... |
allanbergDK:Jeg har bestilt en 4s 16gb, så nu ser vi hvad der sker...
du må have mange penge:)
Jeg har bestilt en 4s 16gb, så nu ser vi hvad der sker... |
du må have mange penge:) |
Nej, det vil være synd at sige....men det skal prøves..og så må jeg se om evt. kan hente pengene hvis det er scam. Så må jeg springe en værtshus tur over..... |
Du må meget gerne fortælle herinde om siden er god nok, når du har fået din vare :D |
Enig, i hong kong er der meget handel med brugte telefoner, her er butiks prisen for en brugt iPhone 4S 2400,-HK$ ca 1700,- danske ingen kan sælge til 1000 danske uden at tabe penge :-) |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Hvis du betaler med bankoverførsel så nej. |
Så længe der ikke findes konkrete beviser eller sure kunder, skal I lige holde igen med injurierende kommentarer omkring firmaet. I mine øjne virker firmaet plausibelt da deres indkøb stammer fra leasingselskaber, som har fået deres varer retur. Leasingselskabet behøver ikke få meget for de returnerede produkter, da de stadig har krav på pengene fra den oprindelige indehaver af produktet. Men min kommentar er ikke en blåstempling af det pågældende firma, blot en løftet pegefinger til de personer som antyder at de er svindlere.
|
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hej Jan, Enig med dig - bare fordi noget virker usandsynligt i "ens egen lille verden" behøver det ikke nødvendigvis være for godt til at være sandt. Og du har helt i, at meget kan købes billigt via leasingselskaberne. Dog mener jeg stadig, at det er fair nok, at brugere af dette forum eller andre, benytter disse til at få eventuelle vurderinger fra andre brugere af en given forretning, inden de begiver sig ud i at handle med de pågældende forretninger, såfremt der er en begrundet usikkerhed omkring ydelserne. I mit tilfælde var jeg usikker omkring den nævnte forretning, hvorvidt det var et sikkert sted at handle grundet de, set fra min side, lave priser og det lidt sparsomme site-design og derfor indlægget. v.h. John |