Tak til alle for svar. Det er virkelig dejligt :) Det er netop bekymringen for at advokatregningen modsvarer (eller endda overstiger) nedslaget, der gør at jeg er meget tilbageholdende med at involvere en sådan. Har betalt advokatregninger før, og de løber hurtigt op. Sådan er det bare. Lektien er lært, jeg rører aldrig en "revisor" igen. Har allerede skiftet (et andet selskab) til KPMG, og det har været helt fantastisk. Super professionelle folk, og utrolig god og relevant rådgivning. Kan på det kraftigste anbefales. Det er en rigtig god pointe, John. Det er med al sandsynlighed AndenRevisor ApS der har indberettet, og det vil jo så være dem der skal trække det tilbage. Jeg prøver at ringe til dem i morgen, og høre hvordan de forholder sig til sagen. Det er bestemt ikke sikkert at de vil gå med på M.M's vilde idéer. |
ja hvis de i f.eks. selvangivelse har krydset af for Revisor hjælp - så er det givet dem der har indberettet med deres nemID og de trækker ikke bare sådan en tilbage tror jeg. fedt du har fundet nye veje med KPMG - selv de store kan jo faktisk være finechrivers:Det er med al sandsynlighed AndenRevisor ApS der har indberettet, og det vil jo så være dem der skal trække det tilbage

vh