Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger professionel webdesigner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Berlin
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har ikke meget forstand på webdesign, så jeg søger derfor en webdesigner der kan give mig en pris på en ny portal der er i støbeskeen.

Portalen går ud på at skabe forbindeleser mellem forskellige kulturer og nationaliteter i udvalgte storbyer. Der bliver startet med Berlin, hvor jeg i øjeblikket selv er bosiddene.
Idéen er, at brugerne enten opretter sig som bruger eller logger ind med sin facebook konto.
Som bruger skal man så have mulighed for enten at oprette eller deltage i arrangementer.
Ligeledes skal man have adgang til en slags væg, hvor man skal kunne indtaste sit postnummer eller markere et område. Efterfølgende vil de arrangementer der ligger i postnummeret eller området så komme frem.
Det er idéelt hvis du også kan lave apps til de mest gængse OS. (iOS, Andriod og evt. Windows Phone)

Det er kort om idéen og kort omkring hvad portalen skal indeholde.

Det er ret vigtigt for mig, at det visuelle er i orden, det ser godt ud, er moderne og at det bare funker. Alt dette uden at det bliver for uoverskueligt og rodet.

Det er i første omgang en cirka pris jeg er ude efter.
Jeg har som sagt ikke meget forstand på det, så hvis der er behov for mere viden, så spørg endelig.

Venligste hilsener
Emil Jepsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:58

Hej Emil.

Ligger du inde med en mere detaljeret beskrivelse af projektet?

Jeg hører meget gerne mere om det - smid mig en besked.

Mikael.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 16:08

Hej Emil,

Det lyder som et spændende projekt du er ved at starte op. Jeg arbejder selv fra Cambridge, og kan godt sætte mig ind i din idé. Prisen for en hjemmesider afgøres i høj grad af de funktioner den skal indeholde, og det er med at få en overblik inden udviklingen påbegyndes.

Der findes en række skabeloner som man kan arbejde ud fra. Fordelene er at du herved får en masse funktioner med, fremfor at de skal udvikles fra bunden.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på karsten@revol8.dk eller på Skype: karstensommer, skal kan vi tale videre om din idé. :)

Vh Karsten

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:17

Hej Emil,

Vi har lavet et koncept der lidt er i stil med hvad du har beskrevet her. Før jeg kan lave et tilbud ville det være fint med en lidt mere uddybende snak om den forestilling du har om projektet.

Du må gerne sende en mail på hello@luevit.com så kan jeg evt. vise dig hvad det er vi har lavet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)