Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på website til affiliate lignende side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for en person til at lave en affiliate lignende side, med et simpelt og flot design, så jeg kan skille mig lidt ud.

Dit job er at opsætte siden for mig, så jeg kan sætte logo, tekster, overskrifter osv. nemmst ind på siden.

Budgettet ligger på omkring 500-1000 DKK excl. hosting.

Send gerne referencer, så jeg kan se om det er dig jeg skal bruge.

- WK

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:19

Hej Wiz Khalifa,

Rart at se du har lært dansk og fået dig oprettet på Amino.

Jeg tror din billigste løsning vil være simpelthen blot at sætte en Wordpress side op og finde et tema dertil. Spørgsmålet er selvfølgelig om du har tid til det mellem at være i studiet og optage musikvideoer - ellers er jeg sikker på du kan finde en der gerne vil gøre det for et par håndører.

Tilmeldt 25. Jun 14
Skrevet kl. 12:29

Tak for det hurtige og geniale svar Luc J. Big Smile

Jeg tænkte også på at gøre det selv gennem DanDomain, men jeg mener jeg at havde problemer med det, første gang jeg prøvede det.

Vil du kun anbefale Wordpress, eller er Joomla værd at kigge på?

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:42

Hej Wiz,

Du kan eventuelt starte med en billig løsning som unoeuro til webhost.

Wordpress er klart at anbefale mellem de 2. Joomla er måske lidt for 'advanceret' i forhold til hvis det er første gang du skal prøve at bygge en hjemmeside.

Der findes derudover utallige guides på bl.a. youtube hvor du kan lære hvordan du laver din første Wordpress hjemmeside.

Det er bare at gå igang :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:42

WizKhalifa:
Vil du kun anbefale Wordpress, eller er Joomla værd at kigge på?

Nu er jeg godt nok ikke Luc J, men kan give en ny vinkel.

Jeg vil anbefale Wordpress. Simpelthen fordi den er så nem at sætte sig ind i, bruge og ændre på. Der findes uendeligt mange forskellige temaer, både gode, dårlige, gratis, dyre og midt imellem det hele. Dertil findes ligeledes i plugins der nemt kan give din side nye funktioner. Der er altid nem hjælp at finde rundt omkring på nettet. Joomla har også plugins, temaer osv, og er også open-source som Wordpress, men det er lidt mindre populært. Du kan tage et kig på nogen forskellige Joomla og Wordpress sider, og se hvad du syntes bedst om.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 25. Jun 14
Skrevet kl. 12:48

Tak for jeres hjælp gutter! Det bliver højst sandsynligt Wordpress, jeg kommer til at lege med snart.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Hvis du stadig får brug for opsætning af din side, ville jeg kunne gøre det for 300 kr. Du kan se referencer her: http://www.amino.dk/forums/t/231454.aspx.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)