Hej Jeg er ny herinde men er blevet henvist til dette sted af min kammerat: Jeg søger en person/firma hvis speciale er, at lave Applikationer til iPhone, Android mm. Sagen er den, at jeg er kommet på en god ide til et nyt (socialt) App som jeg gerne vil have bragt til live og tilføjet til App Store og de andre tablets stores senere hen. Selv har jeg ingen forstand på at lave en Applikation men jeg ligger inde med ideen. Derfor søger jeg nu ham/hende/det firma som kan hjælpe mig med at lave denne App. Jeg er interesseret i at finde en kompagnon til dette. Kravet er dog at personen kan lave og kode Applikationen og kender proceduren fra start til slut hvor App'en ligger på App Store - klar til downloading og brug. Vi vil derfor i samarbejde få dette op at køre.
Mvh Anders |
Du er nok nødt til at fortælle lidt mere om idéen, din plan og om dig selv hvis du skal vække interesse hos folk.
Når du leder efter en partner går jeg udfra du ikke har kapital til at betale for en udvikler. Derfor er det ekstra vigtigt du kan sælge dig selv som en der kan andet end at få gode idéer. Der er rigtig mange der har idéen til den næste angry birds, og vil indgå et 50/50 partnerskab med en udvikler. og hvis du ikke kan andet, altså tilføre værdi til partnerskabet er det ikke særligt attraktivt for en udvikler at gå ind i det, når han/hun (de findes faktisk) sidder med alt know-how og samtidig skal lave alt arbejdet.