Goddag alle kære Aminoer. Jeg har i en længere periode leget med tanken om at starte min egen virksomhed, hvis produkt vil bestå af tips til diverse sportsbegivenheder. Virksomheden vil bestå af daglige tips, og "live-sessions" hvor kunderne kan følge med i, hvad eksperterne smider deres penge på. Tips-virksomheden vil starte i et par måneder som en non-profit virksomhed for at tiltrække potentielle kunder, og i tilfælde af at interessen skulle vokse, vil virksomheden udbyde tips og live-sessions til kunder for 100-150 kr,- pr. måned. Virksomheden vil, ifht. mine egne tanker, give indskuddet (100-150kr) tilbage i tilfælde af, at virksomheden skulle fremstå med et underskud i en given måned. Virksomhedens koncept vil uden tvivl skubbe "small" betters væk, men dem der spiller for mere vil - ifl. mine egne oplevelser - gerne betale lidt om måneden for at få indsigt i forskellige spil (især sportsgrene som kunderne ikke har god kendskab til, e.g. tennis, amerikansk fodbold etc.) () Først og fremmest vil jeg høre, hvad I mener om idéen? |
Iværksættelse af "tips" virksomhed (penge for tips)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)