Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættelse af "tips" virksomhed (penge for tips)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle kære Aminoer. 

Jeg har i en længere periode leget med tanken om at starte min egen virksomhed, hvis produkt vil bestå af tips til diverse sportsbegivenheder.
Jeg føler personligt, at betting-markedet vokser, vokser og vokser, og folk er interesseret i tanken om at tjene "nemme" penge uden at røre en finger og uden at betale SKAT.  

Virksomheden vil bestå af daglige tips, og "live-sessions" hvor kunderne kan følge med i, hvad eksperterne smider deres penge på. 

Tips-virksomheden vil starte i et par måneder som en non-profit virksomhed for at tiltrække potentielle kunder, og i tilfælde af at interessen skulle vokse, vil virksomheden udbyde tips og live-sessions til kunder for 100-150 kr,- pr. måned. 
I tilfælde af at virksomheden kan fremstå med et positivt overskud, vil det tiltrække kunder, som ikke "kun" indskyder 10-100 kr,- pr. spil.

Virksomheden vil, ifht. mine egne tanker, give indskuddet (100-150kr) tilbage i tilfælde af, at virksomheden skulle fremstå med et underskud i en given måned.

Virksomhedens koncept vil uden tvivl skubbe "small" betters væk, men dem der spiller for mere vil - ifl. mine egne oplevelser - gerne betale lidt om måneden for at få indsigt i forskellige spil (især sportsgrene som kunderne ikke har god kendskab til, e.g. tennis, amerikansk fodbold etc.) 

() Først og fremmest vil jeg høre, hvad I mener om idéen?
() Hvordan synes I, at den skal promoveres? 
() Vil idéen fremtjene en månedlig god høst, som vil være arbejdet værd?
() Er interessen for tips og betting stor nok til, at potentielle kunder vil betale 100-150 kr,- om måneden for tips og live-sessions?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)