Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv medejer GRATIS – kom med din med din knowhow.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været selvstændig siden 1999 og nåede på mit højeste 18 medarbejder. Pga. en skilsmisse tabte vi det hele på gulvet men markedet/kunderne venter på jeg kommer tilbage.

Jeg havde to virksomheder hvor det ene arbejde med grupperejser til alverdens lande udviklet til em meget specifik målgruppe. Der eksisterer ikke ligne virksomheder i andre lande. Jeg har et godt netværk og kan trække på stor erfaring på vidensfolk som gerne hjælper til at udvikling til andre lande evt.

Virksomheder arbejder også med ”virksomhedernes social medansvar” og skulle gerne give tilbage hvad vi får ind på en levedygtig måde – altså ikke et giv væk tanke men noget for noget.

Jeg har et komplet kontormiljø til 5.

Jeg er fantastisk stærk som kreatør og ideudvikler og få ting sat i gang og sælge. Min mindre gode vilje er den ”kedelige” administration” og alt vedr. IT, hjemmesider, design til katalog, nyhedsmail mv.

Det jeg søger er derfor en som synes, eller har lyst til at arbejde med de ting hvor jeg er mindre god som f.eks. ovenstående.

Har du nogle af disse egenskaber og har du viljen til at skabe ja så send en mail på jan.thomsen.thomsen@jubii.dk.

Ps jeg er selv 48

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)