Jeg er ansat, og har ikke fået lov at afsløre ret meget. Til et projekt som i dag findes på papir, søges et hold programmøre til færdiggørelse af påbegyndt software. Det drejer sig i første omgang om at få udviklet en ASP.NET med C# frontend og en PostGreSQL database. Da det er vigtigt at specielt jeg, kan forstå koden er vil der ikke være mulighed for at afvige fra ovenstående, men i tilfælde af at en kommende samarbejdspartner ønsker at "starte forfra" med et kendt koncept, så er vi åbne for forslaget. - På database siden er vi mere lukkede omkring beslutningen og det design som allerede er produceret. Vi har forsøgt at finde danske kandidater til at varetage opgaven, men dette er ikke lykkedes. Vi kommer snart i bekneb mht. tidsplan og deadlines. Derfor dette råb om hjælp. Personligt er jeg blevet spurgt om jeg vil tage "ud i verden" og agere tovholder og kvalitets-garant. Og det er da også af helt personlige årsager (jeg ønsker at tage til et sted hvor landets stabilitet er en tand højere, så jeg ikke risikere at blive skudt), at jeg håber på at nogen her inde kan hjælpe med fx en Indisk, Kinesisk, Vietnamesisk eller lignende partner. Den økonomiske side er ikke uvæsentlig. Vi er et lille selskab med 6 mand, og dette er et drastisk tiltag for os i forvejen. Fremadrettet vil vi gerne se tiden an, men det er absolut ikke utænkeligt at vi vil fortsætte et godt samarbejde til de næste 30 punkter på ønskelisten jeg forventer at disse punkter inklusiv kompleksitets udfordringer vil tage de næste 12-15 mande år. Med al håb om at der sidder en venlig Amino med en løsning. - Tak PM, med løsninger. Dennis Jensen |
Dennis Jensen:Jeg er ansat, og har ikke fået lov at afsløre ret meget.
Til et projekt som i dag findes på papir, søges et hold programmøre til færdiggørelse af påbegyndt software.
Det drejer sig i første omgang om at få udviklet en ASP.NET med C# frontend og en PostGreSQL database. Da det er vigtigt at specielt jeg, kan forstå koden er vil der ikke være mulighed for at afvige fra ovenstående, men i tilfælde af at en kommende samarbejdspartner ønsker at "starte forfra" med et kendt koncept, så er vi åbne for forslaget. - På database siden er vi mere lukkede omkring beslutningen og det design som allerede er produceret.
Vi har forsøgt at finde danske kandidater til at varetage opgaven, men dette er ikke lykkedes. Vi kommer snart i bekneb mht. tidsplan og deadlines. Derfor dette råb om hjælp.
Hvis en dansk leverandør vil byde ind, så er det fint med os, men jeg er overbevidst om at de danske lønninger ligger i den høje ende. Chefen har talt om en Ukrainsk virksomhed, som allerede har givet time-tilbud.Personligt er jeg blevet spurgt om jeg vil tage "ud i verden" og agere tovholder og kvalitets-garant. Og det er da også af helt personlige årsager (jeg ønsker at tage til et sted hvor landets stabilitet er en tand højere, så jeg ikke risikere at blive skudt), at jeg håber på at nogen her inde kan hjælpe med fx en Indisk, Kinesisk, Vietnamesisk eller lignende partner.
Den økonomiske side er ikke uvæsentlig. Vi er et lille selskab med 6 mand, og dette er et drastisk tiltag for os i forvejen. Fremadrettet vil vi gerne se tiden an, men det er absolut ikke utænkeligt at vi vil fortsætte et godt samarbejde til de næste 30 punkter på ønskelisten jeg forventer at disse punkter inklusiv kompleksitets udfordringer vil tage de næste 12-15 mande år.
Med al håb om at der sidder en venlig Amino med en løsning. - Tak
PM, med løsninger.
Dennis Jensen
Hej Dennis,
jeg har erfaringen, tiden og har bygget løsninger der har solgt for over 250 mio. På nettet.
Lad os tage 20 min. Sammen på telefonen for at se om vi passer sammen på dette projekt.
sender en pm ....