Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så let snyder du bookmakerne for tusinde kroner

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming

Det tog vel 30 minutter, da jeg skulle oprette mig på siderne. Derefter gjorde jeg brug af de Daglige Odds, så jeg bettede siderne op i mod hinanden på under 10 minutter.

Jeg brugte igen 3 minutter på at finde et nyt odds, da jeg skulle spille de to vundne bookmakere op i mod hinanden.

Og så udbetalte jeg mine penge. 

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:55

Ejendomsinvestor:
Men er stadig overrasket over at folk sidder og bruger tiden på den slags og endnu mere overrasket over at det finder vej til DK's iværksætterforum nr. 1 (ganske vist under cafe & hygge, men alligevel overrasket).

Den må du forklare nærmere.... Manden kan lave 4000 på 4 timer. - Uden forudgående arbejde. - Det synes jeg faktisk er fint.

Til trådstarter.... Jeg synes bestemt din guide er let og overskueligt skrevet. - Men mon ikke snart 'hullet' bliver lukket - når nu du sådan føre det helt frem i lyset?

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 14:10

Hej Carsten

Dette er jeg blevet spurgt af mange. Bookmakerne kender godt til denne metode. De tjener stadigvæk penge på de folk, som taber deres penge hos dem samt dem, der vælger at spille videre.

Derudover har de allerede prøvet at gøre det lidt sværere, da de har sat gennemspilningskravene op. Men de har nok indset, at ingen vil indbetale penge hos dem, hvis de gør det næsten umuligt, at vinde hos dem, når man benytter en bonus.

Derfor vil jeg mene, at dette hul ikke vil blive lukket lige foreløbig :)

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 14:28
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:

Ejendomsinvestor:
Men er stadig overrasket over at folk sidder og bruger tiden på den slags og endnu mere overrasket over at det finder vej til DK's iværksætterforum nr. 1 (ganske vist under cafe & hygge, men alligevel overrasket).

Den må du forklare nærmere.... Manden kan lave 4000 på 4 timer. - Uden forudgående arbejde. - Det synes jeg faktisk er fint.

Til trådstarter.... Jeg synes bestemt din guide er let og overskueligt skrevet. - Men mon ikke snart 'hullet' bliver lukket - når nu du sådan føre det helt frem i lyset?

Tjaah jeg synes egentlig mit indlæg er ret præcist formuleret og mon ikke du forstår det hvis du gør en indsats..

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 person

Ejendomsinvestor:
Tjaah jeg synes egentlig mit indlæg er ret præcist formuleret og mon ikke du forstår det hvis du gør en indsats..

Nej, for så havde jeg ikke spurgt!

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 2.3 stjerner givet af 3 person

Jeg har valgt at dele min guide her, fordi jeg tror mange iværksættere kunne bruge nogle lette penge til deres forskellige virksomheder :)

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 23:36

Hey Alexander,

Jeg har lige gennemlæst din side, og må godt nok sige at det lyder til at være en fed fidus... Ærgerligt at man kun kan gøre det i eget navn een gang, hva? :)

Frank

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:26

Hej Alexander

Lyder interessant. Har oprettet bets på Unibet og Tipico, som ser ud til at være gået igennem. Dog kan jeg ikke bette 2000 kr. på NordicBet af en eller anden grund - der kommer bare en popup med ikke nok penge på kontoen (selvom jeg har 2000 kr.)? Er det noget du kan hjælpe med?

Kom forresten også til at tænke på om der var nogle risici ift. hvis en af bookmakerne annullerer ens bet og man ikke kan fortryde sin anden indsats? Desuden kom jeg også til at tænke på om siderne kan afvise at spille op til kravene hvis de har mistanke til at man har udnyttet det?

Tak for tippet ellers, glæder mig til at se om det virker! :-) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:24

Hvis du kan snyde dem, hvorfor ligger du det så online?? Så vil hullet jo bare blive lukket. Men en time løn på 1000 kr. er ikke nok? Big Smile

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Skrevet kl. 07:49

Hej VC

Derfor vil jeg foreslå, at du kun spiller på de store VM-kampe, da du her ikke oplever noget max.

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)