Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paymill eller Braintree erfaringer

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 63
Fra  olietryk.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er for alle og enhver, for at få en Paypalkonto skal du ha en email, et kreditkort og 2 minutter til at oprette den.

For at få en braintree konto skal du (tror jeg - jeg har paymill istedet der minder om det) sikkert godkendes af en bank, bevise hvem du er ved at fremsende kopi af firmaets registreringsbevis, dit pas osv.

Så ja, det er to forskellige løsninger, tikl to forskellige behov.
Men selve "Paypal" løsningen er jo nok deres største forretning, selvom det er den mest simple.. Gad vide hvor meget man tjener i håndterings og vekselgebyrer af at tage sig af betalingerne på alle ebays platforme..? ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:44

jakob_mj:

Paypal er for alle og enhver, for at få en Paypalkonto skal du ha en email, et kreditkort og 2 minutter til at oprette den.

For at få en braintree konto skal du (tror jeg - jeg har paymill istedet der minder om det) sikkert godkendes af en bank, bevise hvem du er ved at fremsende kopi af firmaets registreringsbevis, dit pas osv.

næppe helt korrekt - Paypal er for alle og enhver til privatbrug - men skal den bruges til erhverv SKAL man registrere som erhverv og de stiller så - ved første transaktion - krav om dokumentation som alle andre betalingsløsninger. Det skyldes hvidvask regler som også gælder paypal (luxemburg) og som de skal er omhyggelige med overfor erhvervssælgere.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 23:48

Allan Skrubbeltrang:

Jeg kan ikke forstå hvis https://www.braintreepayments.com/ skulle være bedre end PayPal.

På deres hjemmeside, står der : Braintree - a PayPal Company

Braintree Payments fungere rigtig godt faktisk - ja firmaet er nu ejet af PayPal, men var ikke tidligere, og konceptet om hvordan det fungere er meget anderledes i forhold til PayPal, og sådan vil det nok være i mange år frem. Jeg kan godt lide Braintree fordi løsningen virker upåklageligt (Github bruger dem f.eks), og kræver ingen konto:

http://screenshots.lucasrolff.com/2015_01_03_5ggcqylc42h55f1.png

Hvorimod jeg kan ikke lide PayPal :D

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 6 ud af 6 (53 indlæg)