Det er ldit sjovt at se de der nævner AdBlock for -13 karma, man kan kun gætte på hvem der får ondt i røven af man nævner det, men det er jo typisk Amino ^^
Hvor er dog utroligt hyklerisk skrevet, i betragtning af din egen signatur:
Paris Nakita Kejser:
Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk
Du reklamerer endda ganske gratis, i modsætning til de betalende annoncører, som dine sarte øjne åbenbart ikke kan tåle.
Tim: Nej det ikke hykleri, men det er okay du opfatter det sådan, pointen er at jeg har min holding om at plus medlem skab bør have et website uden reklame, dvs. store skyskraber banner m.m. og så nævner jeg at det er grunden til jeg benytter AdBlock, når jeg ikke må støtte med penge for at slippe for reklamen så gør jeg det bare ganske gratis.
Hvis min signatur gør så ondt på dig, så må Amino jo bare lave en regl der gør at kun plus medlemer kan lave signature i deres debat indlæg. men hvis du kalder det hykleri med dobbeltmoral på så håber jeg da det har gjort din weekend bedre ;)
Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk
Din signatur gør bestemt ikke ondt på mig. Jeg finder det bare dobbeltmoralsk, at du klager over reklamer på et forum hvor du samtidig selv udnytter muligheden for at reklamere ganske gratis.
Da Amino benytter sig af reklamer for at løbe rundt, kan man sige at de reklamer som du klager over - og blokerer, faktisk er med til at financiere at DU kan reklamere gratis her på Amino. Kan du se ironien? (sikkert ikke)
Tim: jeg forstår godt din pointe, men det jeg siger er blot at min pointe er at jeg heller end gerne vil smide små 100 kr pr mdr for Amino, men så forventer jeg også at få et reklame frit site ud af det, og da jeg ikke gør det gir det ikke noget valuta for mig at smide de penge pr mdr, hader banner over alt på jorden så den lille ting at få fjernet reklame for "plus" profiler kunne være super lækkert, og det vil måske også motivere endnu flere til at blive plus alene det at slippe for alle de banner reklamer :)