Hej, Vi har lavet en aftale med et Norsk firma omkring udlejning af dansk personale til dem. Dog er vi lidt i tvivl om hvordan vi nemmest gør dette. Medarbejderen skal have en ID Kort, det skal ansøges om af virksomheden, og det kræver et organisasjonsnummer, samt at personen har et norsk cpr eller d nummer (organisasjonsnummer er det samme som CVR her hjemme så vidt jeg er fortalt) Dertil kommer mine spørgsmål: Hvilken selskabsform er bedst til det - AS / NUF Hvad med regnskabpligt i Norge, Revisor i norge, Moms afregning - Er der på nogen måde man kan undgå disse ting i Norge og kun afregne i Danmark? Ligeledes er der lidt tvivl omkring hvordan og hvorledes med disse ID kort. Jeg fik afvide fra den danske ambassade i Norge at: 1. Virksomheden oprettes (AS / NUF) Er der nogen som har erfaring med noget lignende eller samme type for arbejde i Norge? |
NUF - kræver det regnskab og revisor i Norge?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)