Hej, Har behov for hjælp til at bogføre en regning fra Told & Skat på told og moms. Hvordan gør jeg det i Dinero? På forhånd tak. Mvh Dennis |
Er der ingen som kan hjælpe med lidt guide ifht. bogføring?
dit spørgsmål er ikke helt klart og i alle fald jeg, vil ikke ret gerne andet end gi generel vejledning. Told ville jeg ha med i varens pris og bogføre som under varekøb verden og der vil importmoms normalt bogføres korrekt også - men hvis din faktura indeholder en betalt moms via speditør kan det være lidt mere kompliceret at bogføre, da man så kun skal ha det med under købsmoms Jeg vil mene du skal overveje at få fat i en bogholder der kan sidde eksternt og logge ind og se regningen og tage den derfra - mod lidt betaling hvis du ikke kender reglerne - Importmoms er 25% af varenspris + fragt og told vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Har behov for hjælp til at bogføre korrekt vedr. en regning på told & moms fra Skat ved import af varer fra kina. Regningen har 2 linjer: told og moms. Hvordan håndterer jeg dette? Derudover har jeg behov for hjælp til korrekt bogføring af noget støbeværktøj som jeg forestiller mig skal afskrives overen periode på nogle år, eller skal det straksafskrives? Hvordan håndterer jeg det?
|