Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bogføring, regnskab, mom skatm.. billig bogholser eller revisor til nystarter virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra svendborg
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg hR forpagt et sæson grill/kiosk.jeg kan ikke ret meget til bogføring, moms og årsregnska.
Kan nogen herinde anbefalesmig en god og billig løsning evt. En bogholder.
Og hvad er deres pris m.m.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:47

der er flere gode herinde som sikkert dukker op - ellers kan du få 3 gratis uforpligende bud fra www.agera.dk som er amino søster

Pris - tja 400 kr i timen er ret standard, enkle er billigere MEN, nogen kan klare meget mere end andre på en time og meget afhænger af den måde du afleverer bilag osv på - er alt klart og i orden kan der bogføres utroligt meget på en time :)

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:59

Der er indlæg om dette HVER dag. Prøv at aøge i debatterne og prøv evt juf.DK eller agera.DK :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:05

Når du gerne vil have en billig løsning bør du som minimum tage til et af SKAT opstartsmøder, du kan også tilmelde dig gratis seminar hos ivækst, hvor du kan lærer de basale ting i regnskabsprogrammet e-conomic og yderligere kan du lære grundprincipper i bogføring hos regnskabskolen. Når din selvangivelse skal laves for 2014, kan du få hjælp af en revisor, formentlig til at lavere honorar end hvis du intet foretager dig. Er man presset på økonomien, må man selv tage del i flere opgaver som selvstænding, har man råd så bør man betal sig fra det, det er nok alligevel den bedste løsning.

DBH Kristian

Fra svendborg
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:12

Hej Kristian.
Du skrevet at man kan tilmelde sig gratis hos iværkst, har du evt tlf eller website hvem man jan kontaktes m.m.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)