Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af en fiskekasse, hvordan kommer jeg igang?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at ligge mit spørgsmål ind men ellers må i lige rette på mig.

min svoger har været oppe på det gule rev og fiske og der havde han lavet en fiskekasse til alle hans pirke, hjul, line osv, kassen var bare lavet af en gammel trækasse hvor han havde sat et låg på, så kune han have det hele i en kasse.

Der var så flere på båden der var interesseret i den kasse og spurgte om han kunne lave en til dem og de sagde at han skulle få produceret nogen af dem til videresalg og det ar vi så snakket om at vi godt kunne tænke os at gøre, men spørgsmålet er så, HVORDAN KOMMER VI IGANG :-)

Vi har snakket om at lave en form af den han har nu her og så lave selve kasserne af plastik, men hvordan laver man en form af sådan en kasse, har søgt på google, men kan ikke finde noget om hvordan man laver en form af en kasse som man så bagefter kan hælde f.eks plastik ned i og så ligner det kasse med stort rum i midten, så er der nogen herinde der kan hjælpe os med at lave en kasse eller kender nogen eller selv kan lave sådan en form til os for nogle penge så sig endelig til så vi kan komme igang med projektet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:04

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:59
Hej igen
Det er desværre ikke sådanne kasser vi er ude efter, de skal være ca 1 cm tyk i godset og så skal der være låg på som sidder fast (skal kunne vippes op)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)