Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Dinero] - Automatisk bogføring af faste måneds abonnementer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Kan det passe at jeg i Dinero ikke har mulighed for at oprette faste abonnementer som mobil og server hosting
Eller er det bare mig der overser noget.  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål.
Men hvis du mener om man i Dinero automatisk kan sende folk en faktura f.eks. hver måned, så er svaret nej.
Men vi forventer vi kan til efteråret.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dårligt formuleret af mig. 
Jeg mener det modsatte.

Når nu jeg har en fast månedlig udgift til Serverhosting, så går jeg ind hver måned og bogføre det.

Er der en måde at gøre det automatisk? 

Altså så faste udgifter bliver bogført automatisk.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Laursen:

Dårligt formuleret af mig. 
Jeg mener det modsatte.

Når nu jeg har en fast månedlig udgift til Serverhosting, så går jeg ind hver måned og bogføre det.

Er der en måde at gøre det automatisk? 

Altså så faste udgifter bliver bogført automatisk.

Hej Kasper.

Det kan du heller ikke endnu desværre - men det er også på vores ønskeliste :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Laursen:

Når nu jeg har en fast månedlig udgift til Serverhosting, så går jeg ind hver måned og bogføre det.

Er der en måde at gøre det automatisk? 

Altså så faste udgifter bliver bogført automatisk.

Du kan kopiere sidste måneds bilag og rette det fornødne til. Så bliver det vist ikke meget nemmere.

Tilmeldt 12. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg kan bekræfte at jeg også gerne vil se den feature som Kasper efterspørger.

Jeg har flere ting i mit firma som bliver betalt på månedsbasis (telefonregning, Adobe CC pakken, TypeForm, SEOcentro, CAD program etc.), og at få disse invoices registeret direkte i Dinero, ville være konge! I har allerede et billed-genkendelses system til pro brugere, som kan genkende (de fleste) elementer i en PDF og fylde jeres forms med disse data. Hvordan man skal realisere det teknisk så det ligeledes kan blive gjort med gentagende bogføring af kvitteringer, ved jeg ikke. Men jeg har et forslag:

De fleste serviceydere tilbyder at man kan få tilsendt en invoice, for hver måneds-indbetaling på email. Hvis jeg tilmelder denne service til en specifik email jeg selv har oprettet til dette formål (eksempelvis autoinvoice@firmanavn.com) eller hvis i tillader at man kan oprette en simpel email under jeres domæne (profilnavn@dinero.com eller firmanavn@dinero.com), og hvis denne email er oprettet i jeres systemer med de nødvendige login-detaljer, så kan jeres systemer "lytte" efter nye emails på denne mailkonto, og automatisk scanne vedhæftede PDF'er med jeres billed genkendelses system. Så er det eneste brugeren skal, blot at gennemgå listen, tilføje eventuelle mangler jeres algoritmer ikke har fanget og godkende kvitteringen til bogføring (samme process som når man bruger jeres mobil-app til at tage billeder af kvitteringer).

Det ville være en episk genial feature at have. Min antagelse er at der er flere af jeres kunder (mig inkluderet), som har mere brug for at kunne bogføre et månedsvis abonnement nemt, end der er kunder som selv sender abonnements-fakturaer ud til deres kunder. Hvis dette passer, er min hypotese at denne feature måske endda er vigtigere end den abonnementfakturerings-feature, som i har implementeret nu.

Håber det giver mening. Ellers spørg.

/Simon

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det skal nok komme på sigt. Det vil helt sikkert være smart, det skal bare laves, så spammere ikke lige pludselig begynder at fylde din Dinero op.
Jeg kan ikke give dig en tidsramme, men det bliver desværre ikke lige med det første. Vi har en del ting der vil glæde flere brugere, men det kommer!
Rigtig god weekend.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 10. Jan 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er denne funktion kommet til Dinero så jeg ikke skal bogføre de samme avis, hosting, telefonregninger etc igen og igen hver måned?

mvh Ole

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole 

Nej, den funktion er ikke tilgængelig endnu. Vi har dog en "Kopier bilag" funktion, så du bare skal skifte bilaget og ændre datoen. 

Men vi har noget endnu sejere på vej, hvor du slet ikke skal tænke så meget på dit regnskab. Stay tuned :-)

De bedste hilsner

Theis fra Dinero

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

OleYes:

Er denne funktion kommet til Dinero så jeg ikke skal bogføre de samme avis, hosting, telefonregninger etc igen og igen hver måned?

mvh Ole

Jeg ved det ikke er det du efterspørger, men jeg bruger funktionen med at maile bilag til Dinero -> i bilagsarkivet vælger jeg bilaget og trykker "opret købsbilag" og i alle de tilfælde jeg har prøvet indtil nu så går der ikke mere end et par måneder før Dinero har genkendt mit mønster og har autoudfyldt bilaget korrekt (Jeg skal dog lige godkende bogføringsteksten), derefter trykker jeg "godkend" and thats it.

Proceduren laver jeg én gang om måneden og det tager under 10 min. for alle den type bilag i virksomheden.

Jeg er med på at det ikke er det du efterspørger, men for mig er det ligeså let at bogføre på denne måde, som det vil være at kontrollere at automatikken har virket korrekt - måske du kan bruge det til noget?

De bedste hilsner
/Brian

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)