Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man gengive jobannoncer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte om man må gengive jobannoncer? Så længe man ikke bruger original teksten? Spørgsmålet er mere specifikt, om en virksomhed kan tvinge mig til, at fjerne den igen (Selv om den er omskrevet)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:09

erjegher:

Tænkte om man må gengive jobannoncer? Så længe man ikke bruger original teksten? Spørgsmålet er mere specifikt, om en virksomhed kan tvinge mig til, at fjerne den igen (Selv om den er omskrevet)

Uanset om du skriver den om eller ej, er det jo stadig at stjæle. Jeg ville kontakte virksomheden før jeg begyndte på det.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 12:25

Hvad skal du bruge den til?

Søger du selv en tilsvarende medarbejder eller...?

Der er jo i forvejen rigtig mange jobannoncer der ligner hinanden alt for meget, så lade sig inspirere kan man jo altid. Jeg ville dog overveje at bruge ressourcerne på at lave en god annonce der matchede den konkrete virksomhed og profil, der søges.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:21

Henrik Rygaard Jensen | Jobfisk.dk:

Hvad skal du bruge den til?

Søger du selv en tilsvarende medarbejder eller...?

Der er jo i forvejen rigtig mange jobannoncer der ligner hinanden alt for meget, så lade sig inspirere kan man jo altid. Jeg ville dog overveje at bruge ressourcerne på at lave en god annonce der matchede den konkrete virksomhed og profil, der søges.

Tror mere det er for at lave en job-side der samler jobannoncer.. Men hvad ved jeg. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)