Hejsa. Er der nogen der har erfaringer med dette? |
Hej Dennis
her er der rigtig mange gode fotos at hente gratis
Hejsa. Er der nogen der har erfaringer med dette? |
Hej Dennis her er der rigtig mange gode fotos at hente gratis |
Jeg køber selv fotografier på 123rf.com. Det tager lidt tid at finde de gode billeder, men til prisen mener jeg personligt de levere noget af det bedste. Der findes en hel del sider som http://www.morguefile.com/ hvor du kan hente gratis billeder, men det kan være ganske besværet at finde rundt i rettighederne. Samtidig kan du ikke være sikker på at brugerne på de gratis foto tjenester reelt har rettighederne til de billeder de uploader. |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Prøv at tjek denne artikel: http://www.buildingblogs.dk/billeder-og-ophavsret-du-skal-altid-sporge-forst/ |
Tak for links. |
Jeg bruger Colourbox, måske lidt dyrt, men der er meget at vælge imellem. Med lidt photoshopping får du rigtig mange muligheder. Hvis du har brug for noget helt bestemt, kan du helt sikkert finde hjælp på Fiverr. Når du skal linke fra fx Facebook til din blog, kan du også bruge Canva og Meme, der giver dig mange gratis muligheder. |
Desværre at du ikke ved om et foto er stjålet eller ej giver dig ikke ret til at buge det rettigheder på et foto vil altid tilhøre fotografen uanset hvordan du har fået det |
@Wordpress Support: |
Hej Dennis Jeg er helt enig med dig. En blog uden billeder kan være rigtig kedelig, og det vil være sværere at få loyale følgere. Personligt er jeg ikke den store fan af billedarkiver. Jeg synes ofte, at billederne er upersonlige og dårlige til at afspejle virksomheden bag siden. Jeg har faktisk lige skrevet et blogpost med 4 tips til, hvordan man kan let kan lave sine egne billeder og grafikker til ens blog / hjemmeside. Alle 4 metoder er ganske gratis! Hvis det skulle have din interesse, kan blogpostet læses her: 4 Tips til grafikker uden besvær Jeg håber du kan bruge det til noget. God dag Med venlig hilsen |
Fint blogindlæg, er twittet ... |