Sorry, men jeg kan ikke tage "virksomheder" som den her seriøst.
I vil leve af at sælge falske likes ! (fra en biks uden CVR-nummer!)
"Med flere Facebook likes, giver det et positivt indtryk på kunden, det viser hermed at du ejer en succesfuld virksomhed med mange tilfredse kunder. Din Facebook side vil komme til at fremstå godt, desuden viser statistikker at en Facebookside med mange likes gør at potentielle kunder er mere villig til at smide et like!"
Har I slet ikke tænkt på, at jo mere den slags bliver offentliggjort, des mindre tror de potentielle kunder på at det er et virkeligt billede af en "succesfuld virksomhed" de ser på?
-Tjek jeres tekster for kommaer, der mangler lige nogle enkelte stykker og teksterne er lidt tunge uden.
-Jeres footer står lidt forkert, tror den skal centreres.
-Måske man skulle lege lidt mere med designet på jeres produkter - lige nu fremstår de lidt tekst tunge og ser hurtigt rodet ud.
-Pas på med jeres prissætning - kan ikke lige finde regnestykket på hvordan I har prissat? der er meget stort spænd. Overvej at lave prissætning ud fra procent regning.
-Forklarende tekst mangler ifht. hvornår får man sine likes efter køb? hvad skal I bruge? login? koder? eller andet? hvordan kan jeg stole på jer?
-evt. overvej at sætte "hvordan virker det" i menuen, den ledte jeg længe efter.
Banneret på siden hopper lidt op og ned når den skifter mellem jeres to billeder (de er ikke samme størrelse) hvilket virker forstyrrende.
Synes i mangler en disclaimer side der gør mulige kunder opmærksomme på reglerne omkring denne type services og brugen af den. Det er op til den enkelte hvad de synes om at "købe likes", men det bør være muligt for nybegyndere at læse lidt om hvad konsekvenserne kan være.