Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på ny webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vores hjemmeside er netop gået live nu, er vi søger en masse feedback på hvad der evt. kunne laves om, eller laves bedre.

Håber der er nogle der kan give lidt kritik!

Hjemmesiden er her: http://www.onlinepromovering.dk

Hvad synes i? :)

På forhånd tak!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sorry, men jeg kan ikke tage "virksomheder" som den her seriøst.

I vil leve af at sælge falske likes ! (fra en biks uden CVR-nummer!)

"Med flere Facebook likes, giver det et positivt indtryk på kunden, det viser hermed at du ejer en succesfuld virksomhed med mange tilfredse kunder. Din Facebook side vil komme til at fremstå godt, desuden viser statistikker at en Facebookside med mange likes gør at potentielle kunder er mere villig til at smide et like!"

Har I slet ikke tænkt på, at jo mere den slags bliver offentliggjort, des mindre tror de potentielle kunder på at det er et virkeligt billede af en "succesfuld virksomhed" de ser på?

Hvor dumme tror I forbrugerne er?

Tilmeldt 7. Apr 14
Skrevet kl. 10:27

Hej, synes det er en unødvendig kommentar. Jeg spurgte blot om feedback til hjemmesiden, tænker her i form af design, opsætning eller andet lign.

tak!

Tilmeldt 15. May 12
Skrevet kl. 10:37

OnlinePromovering:

Hej, synes det er en unødvendig kommentar. Jeg spurgte blot om feedback til hjemmesiden, tænker her i form af design, opsætning eller andet lign.

tak!

I har før fået voldsom kritik for ideen alene - http://www.amino.dk/forums/t/226646.aspx?PageIndex=1 

Hvis ikke I kan tåle mosten. og kritikken, så lad være med at offentliggøre den slags fake.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Hvorfor er i alle så negative og prøver konstant at holde folk tilbage osv? Giv dem nu noget at arbejde med i stedet for de der fesne kommentarer.

Jeg synes idéen er mega awesome! Det er super fedt og super sjovt sådan noget der!

Tænkte også selv på at gøre det men med mine manglende evner til at lave hjemmesider og sådan opgav jeg.

Det eneste jeg synes er at i måske skal få nogen bedre produkt billeder og så synes jeg også prisen er lidt høj.

Men held og lykke med det, ser super spændende ud!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:46

OnlinePromovering:

tak!

Det er da super relevant hvad fru Hartmann kommer med.

Samtidig er du på et åbent forum, hvor folk kommenterer - og ikke nødvendigvis de kommentarer du gerne vil have :)

Bortset fra selve konceptet - som vel er godt kommenteret allerede i tidligere tråd, så mangler i alle relevante oplysninger om firmaet.

Under "om os" står intet andet end salgsgas.

Der mangler alle facts; kontaktoplysninger med tel. , cvr, adresse - i hvert fald hvis i vil prøve at fremstå seriøse.

Tilmeldt 15. May 12
Skrevet kl. 10:48

Emilborg:
Jeg synes idéen er mega awesome! Det er super fedt og super sjovt sådan noget der!

Ja, naturligvis gør du det - du praktiserer det jo selv i stor stil.

Fake-likes, snyd og humbug.

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Fra  FIRST TWIQ Skrevet kl. 10:52

Hej onlinepromovering,

-Tjek jeres tekster for kommaer, der mangler lige nogle enkelte stykker og teksterne er lidt tunge uden.

-Jeres footer står lidt forkert, tror den skal centreres. 

-Måske man skulle lege lidt mere med designet på jeres produkter - lige nu fremstår de lidt tekst tunge og ser hurtigt rodet ud. 

-Pas på med jeres prissætning - kan ikke lige finde regnestykket på hvordan I har prissat? der er meget stort spænd. Overvej at lave prissætning ud fra procent regning.

-Forklarende tekst mangler ifht. hvornår får man sine likes efter køb? hvad skal I bruge? login? koder? eller andet? hvordan kan jeg stole på jer?

-evt. overvej at sætte "hvordan virker det" i menuen, den ledte jeg længe efter.

God dag!

Tilmeldt 7. Apr 14
Skrevet kl. 11:11

Hej Sillehq,

Mange tak for dit svar! Der er lidt vi kan arbejde på. Det er altid godt med nye syn på hjemmesiden, efter man næsten selv bliver blind for fejl.

Vi vil arbejder mere på hvad du nævnte!

Tak!

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:18

Banneret på siden hopper lidt op og ned når den skifter mellem jeres to billeder (de er ikke samme størrelse) hvilket virker forstyrrende.

Synes i mangler en disclaimer side der gør mulige kunder opmærksomme på reglerne omkring denne type services og brugen af den. Det er op til den enkelte hvad de synes om at "købe likes", men det bør være muligt for nybegyndere at læse lidt om hvad konsekvenserne kan være.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)