Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International betalingsløsning b2c

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere,

Jeg er ved at udvikle en meget nichepræget stockfototjeneste, og i den sammenhæng skal jeg vælge et betalingssystem. Jeg har læst om det herinde og kigger på PBS, ePay og PayPal.

Det er jo nogle forskellige systemer, og jeg er i tvivl om, hvilken løsning der er bedst i forhold til pris.

En virksomhed køber et foto af en bruger for 300 kroner gennem min tjeneste, som formidler kontakten og tager 30 kroner i gebyr og sender 270 kroner videre til brugeren.

På sin vis er betalingsmodellen bygget op som AirBNB. Men jeg ønsker ikke at søge tilladelse i samtlige lande, hvor der købes og sælges billeder. Har I nogle gode ideer?

Jeg vil gerne tage imod VISA og MasterCard - men mange betalingstjenester virker enormt dyre. Hvad er jeres erfaringer? 

Tusind tak for alle råd og svar.

Med venlig hilsen,

Mikkel 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjek https://www.checkout.com/ . Med den kan de tage i mod visa, mastercard og flere andre og er et super godt alternativ og billig at komme i gang med,

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 06:13

erjegher:

Tjek https://www.checkout.com/ . Med den kan de tage i mod visa, mastercard og flere andre og er et super godt alternativ og billig at komme i gang med,

Interssant :-)

<--------------------->

Authorised and regulated as a Payment Institution by the UK Financial Conduct Authority (FCA) with reference 584615.

http://www.fsa.gov.uk/register/psdFirmRefSearch.do?firmRef=584615

<----------------------->

betyder vel man kan stole på det ikke bare lige går konkurs

umiddelbart kan jeg ikke se noget om deres priser og gebyerer?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 06:16

Du kan betale dig fra en ePay løsning ca. 200 kr pr mdr, så kan du betale et engagns gebyr hos S5 ( www.s5.dk ) som er på ca. 1900 kr, og så er du igang, ePay kan du også integre med PayPal, har vi gjort hos os, og det funger ganske godt så slipper du fra NETS høje priser for en gang way, S5 tager 2% af alle betalinger, det er til at leve med, :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 06:54

Jeg har brugt Braintree til et lignende projekt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 13:35

Som Dan siger, jeg kan kun anbefale Braintree payments til det. De er ejet af paypal, så går ikke lige konkurs med det samme, og deres løsning er super simpel at sætte op + du kan tage Visa og mastercard fra alle lande i verden, og du betaler kun for hver gang en betaling går igennem, intet månedligt gebyr.

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:56

Dan Storm:
Jeg har brugt Braintree til et lignende projekt.

Det vil jeg tjekke ud med det samme! Tak! 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)