Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af erhvervslokaler

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 35
Fra  Skejby Trykkeri Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere,

LOKALER I DET NORDLIGE AARHUS

Jeg har sammen med en ven startet en virksomhed, og vi kunne godt tænke os at flytte i nogle lokaler i det nordlige Aarhus, helt præcist Skejbybakkevej, 8200 Aarhus N.

Vi har dog ikke behov for så meget plads og ønsker derfor at leje dele at ejendommen ud. Derfor vil vi høre om der er nogen der er interesseret i at flytte ind sammen med os.

Ejendommen består af i alt 5 lokaler fra 12-25 km2 + et fælles rum med tekøkken, derudover er der et arkiv/depot, møderum og toilet med bad til fri afbenyttelse.

Disse nævnte faciliteter bliver inkluderet i prisen. Der vil blive en lav merpris ved tilkøb af internet og/eller print. 

Ejendommen er i rigtig god stand.

Ejendommen er placeret i et attraktivt erhvervsområde med b.la. Vestas som nabo.

Ejendommen ligger opad Randersvej (dog ikke generende), hvorfra det tager 10 min. at komme til Aarhus Centrum og 5 min. at komme til Djurslandsmotorvejen samt E45.

Vi kan tilbyde en rigtig fornuftig pris.

Vi håber på at kunne skabe et dynamisk fælleskab, hvor vi kan trække på hinandens viden, erfaring og ressourcer.

Kontakt mig endelig ved interesse, så kan jeg sende nogle tegninger, billeder og pris. 

Vi håber på at høre fra jer.

Mvh. Tobias og Asger

BRUG FOR TRYKSAGER? Besøg Skejby Trykkeri eller kontakt mig på tte@skejbytrykkeri.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)