Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Xbox leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg vil gerne i kontakt med en leverandør til Xbox one controllers. Men jeg kan ikke finde hvor.. Hjælp

Venlig hilsen

Lasse Clausen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:54
Tilmeldt 2. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:08

Vil også kun sælge controllers. Har allerede kontaktet Sony, men jeg er i tvivl om hvor man kan komme i kontakt med Xbox.. 😃

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:37

Lasse Damm:

Vil også kun sælge controllers. Har allerede kontaktet Sony, men jeg er i tvivl om hvor man kan komme i kontakt med Xbox.. 😃

Sorry jeg læste det som konsoller, my mistake... Du får næppe lov til at handle direkte med Sony, med mindre du kan aftage meget store mængder. Det samme gælder Xbox. Du skal et led længere ud til nogle af de mange grossister, som f.eks dem jeg linkede til...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:18

Så vidt jeg husker, sælger TechData også Sony's konsoller og tilbehør. Jeg var kunde hos dem for nogle år siden, og de har næsten alt indenfor consumer electronics. IngramMicro har vist også det meste.

Men vær forberedt på, at IT grossister vil lave en kreditvurdering af dig inden du får lov til at købe noget, det er mere eller mindre standard i branchen. Vi gik engang fra I/S til ApS og skulle igennem hele godkendelsesprocessen igen ved alle leverandører, selvom vi allerede var kunder.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)