Hej Emil, Jeg erhelt enig i, at 4 mdr. er for lidt. Problemet er ikke eksisterende, (1 reklamation, som måske kan skyldes et defekt batteri). Så det var mere for, at vi har en fast linje i virksomheden, og at vores kundeservice er enige om, hvad vi gør. Tak for dit svar! |
Mikkel288:Emil:Mikkel288:Hej Arne,
Så hvis batteriet løber tør efter 1 år og 11 mdr. så skal vi i princippet dække det, på trods af, at det ikke er helt usandsynligt, at det vil ske.?
Mvh.
Mikkel
Ikke hvis det blot er almindelig slid og det ikke kan forventes at holde længere. Om det er det er jo svært at svare på. I kan jo dog oplyse kunden om forventningen til batterierne, hvis det er et problem. Hvis kunden (tydeligt) for at vide, at batteriet kun forventes at holde strøm f.eks. halvanden år, så er det vel ikke en mangel. Men kunden skal jo så gøres opmærksom på dette før købet.
4 måneder vil jeg dog personligt mene er for lidt og derfor skal dækkes. Ellers burde kunden have fået det at vide før købet.
Men hvor stort et problem er det? Det er vel de færreste der reklamerer over et lille batteri alligevel, og batterierne holder vel typisk mere en 4 måneder? Hvis det ikke er et stort problem, så ville jeg bare dække de batterier, som der bliver brokket over. Personligt ville jeg mene at det skal kunne holde i hvert fald 6 måneder, og jeg ville nok dække op til et år uden spørgsmål.
Hej Emil,
Jeg erhelt enig i, at 4 mdr. er for lidt. Problemet er ikke eksisterende, (1 reklamation, som måske kan skyldes et defekt batteri). Så det var mere for, at vi har en fast linje i virksomheden, og at vores kundeservice er enige om, hvad vi gør.
Tak for dit svar!
Det er også super fedt at du tager så tager det op, når du er i tvivl! Det er da helt sikkert sådan, at i opnår flest tilfredse kunder :)