Jeg ved ikke om, du får det ønskede budskab frem med nøgne mennesker.
Nøgne mennesker er gode til politiske, kunstneriske og ekotiske budskaber.
Hvad med at lave nogle "Monster Muck-Truck konkurrencer" ved byggemarkederne om lørdagen i den bedste åbningstid.
Opstil en forhindringsbane, hvor Muck-Truckens evner bliver sat på prøve. Lad deltagerne kører på tid og vinderen (Den lokale Muck-Trucker) kan vinde en Muck-Truck i en weenkend, t-shirts med påskriften: "I''m a Muck-Trucker" samt kasketter, nøglebånd, etc.
DeWalt afholder USA nogle ret store og prestigefyldte konkurrencer, hvor deltagerne skal bruge DeWalts udstyr - Fire & Rescue-konkurrencer og Pit Crew Challenge
Ja, omtale ville du jo nok få lidt af - som du kunne læse lidt på i Vestre Fængsel
Jeg tror umiddelbart ikke det stedlige politi ville se mildt på dette stunt- det er vist også ulovligt at gå nøgen rundt ( Ja, ja, det kommer vel også an på, hvordan man ser ud, Nej, ikke her )
Muck Truck er jo også at betragte som en arbejdsredskab med motor- og her gælder Færdselsloven vel?
Så Nej, den holder ikke vand-selvom det er en helt vandvittig ide
Tag dog en kontakt til Kurt Thorsen, han er da kendt i branchen - du finder man på hans eget kontor på Københavns Rådhus - bare op af trappen eller spørg efter Ritt
Du skal have fat i nogle kendte personer, som bruger jeres udstyr/maskine, der er jo masser af gang i byggeriet i lille Danmark - det ville rykke!
Ja, få nogle gode referencer, som du kan bruge i dine annoncer eller på nettet, men "kendte" indenfor branchen, der anbefaler din maskine.
Det kunne være Søren Ryge, Erik Peitersen, større entreprenørfirmaer, eller nogle af de håndværkere fra et af de utallige boligprogrammer, de viser på tv.
Brugen af product placement kan også skabe noget opmærksomhed, hvis du udlåner nogle af dine Muck''s til f.eks. fra skrot til slot, roomservice eller lignende. Så er du sikker på at blive set i bedste sendetid!
Mange af firmaer, der producere disse programmer, har det fint med den "skjulte" reklame, jeg kender selv til eksempler fra både DR1 og TV3