Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en IT-produktudvikler til min idé!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Er der nogen erfarne inden for IT produktudvikling, der ved om man kan få produceret et lignende produkt som et kamera, som billedet nedenunder. Det skal være fin billedkvalitet såsom på iPhone 5. 

Ydermere skal det være muligt via et program på computeren (som jeg også skal have programmeret), at styre kameraet (zoome ind, skaler osv.) ikke mange funktioner, men de mest basale man bruger. 

Nogen tænker måske at du kan tage et billede med din telefon og sætte ind på computeren. Men ideen er, at ligeså snart billedet er taget, så skal det dukke op på din skærm via programmet, og man skal f.eks. kunne copy/paste billedet med det samme. Det skal være nemt, hurtigt og enkelt.

Jeg ville egentlig helst have, at man kunne undgå sådan et produkt, som nedenstående billede, og derimod blot bruge sin smartphone. Men som sagt, ideen bag er at det skal være nemt, hurtigt og ligetil for ALLE (de alternativer der findes såsom iCloud osv er ikke helt ligetil for alle). Derudover skal det kræve, at man ikke behøves bluetooth eller wifi. Så den eneste løsning jeg ser, er at udvikle et produkt som nedenstående.  

Hvis I skulle have nogen andre alternativer til at få billedet hurtigt ind må i meget gerne skrive. Hvis jeg finder en i Asien somewhere, som kan producere mit produkt, er det så lige til efterfølgende f.eks. på Odesk at finde en programmør som kan lave et program ud fra produktet. Hjælp gerne! Brænder inde med en ret god ide Smile

Mange tak

nedenstående som et kamera

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)