Hej Lige en lille principsag for mig. Vi er flyttet for nogen måneder siden, har meldt flytning til Sydenergi som krævet osv. Betalt den sidste regning 1/5. Ser så idag at de har trukket 67xxkr her 3/6 og jeg forstår ikke hvorfor. Skynder mig ind og annullere BS overførslen på min netbank og får først pengene tilbage igen i næste uge. Dvs. der kommer renter på et overtræk på ca. 6000 i de dage det tager. Det viser sig så at Sydenergi for 1100. gang har fucket op i deres fakturering (vi har haft pænt meget bøvl med dem pga. forkerte fakturaer) og de ikke har registrert vores betaling 1/5. på 67xx som er betalt via BS. Ergo er det jo ret meget deres fejl at kontoen nu er gået i overtræk og vi bliver påbelagt renter. Kan jeg kræve de skal betale det? Det er self. ikke alverden selvom jeg mener det er 20% i overtræksrente, men af princip og fordi de er så uendeligt dårlige til deres arbejde, vil jeg meget gerne have de betaler for deres fejl. |
LowDog:Dvs. der kommer renter på et overtræk på ca. 6000 i de dage det tager.
LowDog:Det er self. ikke alverden selvom jeg mener det er 20% i overtræksrente, men af princip og fordi de er så uendeligt dårlige til deres arbejde, vil jeg meget gerne have de betaler for deres fejl.
6.700 kroner * 0,2 = 1.340 årligt i rente.
1.340 / 365 dage = 3,67 per dag i rente
Du nævnte en uge: 7*3,67=25,69 kroner i rente.
Når du er her på Amino, går jeg ud fra at du har en ide der er bedre end alle de andres. En du vil tjene store penge på og som sikrer at du på et tidspunkt får dit portræt på forsiden af Børsen. Var din tid ikke bedre brugt på at jagte den drøm, end at jagte Sydenergi?