Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leverandør af ting med importering fra kina!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har opstartet en webshop og mangle ting at sælge jeg har planer om at sælge alt fra 

elektronik, plastikting, træting, personlig pleje. altså alle mulige slags ting importeret fra kina. 

og har brug for en leverandør og en der tjekker forsendelsen og ordner alt hvad der er at ordne med fragten fra kina til danmark

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det kan vi sagtens hjælpe dig med. Måske har vi allerede nogle produkter på lager som du kunne have interesse i. Tag et kig på: www.kjaertrading.dk og send mig efterfølgende en mail så kan vi aftale nærmere mht. importen..

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det kan vi sagtens hjælpe dig med. Måske har vi allerede nogle produkter på lager som du kunne have interesse i. Tag et kig på: www.kjaertrading.dk og send mig efterfølgende en mail så kan vi aftale nærmere mht. importen.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt være dine øjne i kina, da jeg er bosat i Hong Kong, jeg er ikke dyr, men arbejder tilgengæld heller ikke gratis, hvad kan du tilbyde, svar gerne her eller private mail

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, jeg har ikke mulighed for at sende dig privat besked, du er nød til at gå ind i dine indstillinger på din amino profil og tillade andre brugerer sender dig private beskeder..

Du har skrevet i min gæste bog, den kan alle se så kan vi lige så godt skrive her i tråden :-) ellers kan du smide en mail her og jeg vil svare dig på den 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Vi kan helt sikkert hjælpe dig - tag et kig på vores hjemmeside www.fcic.asia - hvis du er interesseret i at høre nærmere så smid mig en mail på her@fcic.dk

Hilsen Henrik

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også hjælpe dig, vi importerer i forvejen en del.

Vi er villige til et samarbejde hvis det er.

kontakt mig via peter@curabitur.dk

www.curabitur.dk

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)