Hej, Jeg er ejer af hjemmesiden: www.fitnessscorecard.org. Her blogger jeg om et træning/fitness planlægnings system baseret på Balanced Scorecard teorien. Jeg har brugt mange timer på projektet, og siden indeholder ca. 350.000 unikke tegn samt ca. 70 hjemmelavede illustrationer. Projektet er primært et hobbyprojekt, men nu er det tid til at prøve noget nyt. Hvorfor søger jeg at ændre formatet på "mit" projekt? Hvad er det så jeg søger? Nedenfor kan i se lidt statistikker:
Ligemeget hvad du har at sige, om du er interesseret eller ikke interesseret, 15 eller 25 år gammel, så er jeg interesseret i at høre fra dig. Jeg er ret meget i vildrede om hvad jeg skal gøre going forward, men vurderer umiddelbart at dette er det rigtige skridt. |
Hjemkommet efter en lang dag kan jeg se jeg er kommet til at indsætte kun en af de to statistikker.
Alt feedback modtages med kyshånd. Hvis der eventuelt er nogen der kan guide mig til et sted hvor man kan finde affiliate partnere vil jeg være meget taknemmelig.
Mvh.