Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger afiliate partner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ejer af hjemmesiden: www.fitnessscorecard.org. Her blogger jeg om et træning/fitness planlægnings system baseret på Balanced Scorecard teorien. Jeg har brugt mange timer på projektet, og siden indeholder ca. 350.000 unikke tegn samt ca. 70 hjemmelavede illustrationer. Projektet er primært et hobbyprojekt, men nu er det tid til at prøve noget nyt.

Hvorfor søger jeg at ændre formatet på "mit" projekt?
- Jeg tror at projektet kan få flere læsere ved at jeg samarbejder med en SEO/affiliate marketing mand.
- Jeg er ikke hjemmesidedesigner, det er virkelig en grim hjemmeside.
- Der er allerede nu en del læsere/brugere (250, men tror de fleste er bots), som forhåbentligt på en eller anden måde kan blive aktive og bidrage til projektet.

Hvad er det så jeg søger?
- En person med erfaring indenfor webdesign/affiliate marketing.
- En person som kan se potentialet og har lyst til at arbejde sammen med mig.
- En med noget mod på at installere noget Google Analytics / bruge noget sociale medier.

Nedenfor kan i se lidt statistikker:

Rapport:
http://nibbler.silktide.com/reports/fitnessscorecard.org

Besøgsstatistik:

Ligemeget hvad du har at sige, om du er interesseret eller ikke interesseret, 15 eller 25 år gammel, så er jeg interesseret i at høre fra dig. Jeg er ret meget i vildrede om hvad jeg skal gøre going forward, men vurderer umiddelbart at dette er det rigtige skridt.

Mvh.

Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemkommet efter en lang dag kan jeg se jeg er kommet til at indsætte kun en af de to statistikker.

Alt feedback modtages med kyshånd. Hvis der eventuelt er nogen der kan guide mig til et sted hvor man kan finde affiliate partnere vil jeg være meget taknemmelig.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)