Kære aminoer. Jeg søger til mit 5. semester en deltids praktikplads pr. september 2014. Arbejdstiden vil være det der svarer til 25 hele dage og forløbe over ca. 3-4 måneder dog med mulighed for forlængelse til 6. semester. Hvem får I: Jeg hedder Jacob Vestlev, er 23 år og bor i København S. Jeg studerer Erhvervsøkonomi, Sport- & Eventmanagement på SDU i Slagelse hvor jeg kommer til at være ca. 2 gange om ugen på næste semester. Som person er jeg meget imødekommende, udadvendt og har et stort drive. Jeg er innovativ, god til at se muligheder og meget løsningsorienteret. Jeg har haft en del forskellige jobs og projekter, primært i eventbranchen og derudover har jeg et stort drive og en stor iværksætter-ånd. Pt. Er jeg blandt andet medstifter og medejer af det sociale medie Calendster.dk der allerede inden åbning har fået en masse opmærksomhed og omtale. Yderligere vandt jeg den første nationale Case Competition for Sport Management studerende 2014 ved en problemstilling udformet af FCK. Det jeg tilbyder: Praktikpladsen skal bunde i et løsningsgrundlag af en problemstilling. Fagbeskrivelsen ser således ud og skal gerne være de mål som problemstillingen bestræber sig på: Den studerende skal kunne: - Demonstrere at vedkommende har deltaget aktivt og analytisk i arbejdet med en erhvervsøkonomisk problemstilling i den valgte studieopholdsvirksomhed eller -organisation. Det jeg søger: En virksomhed der enten agerer inden for Sport & Eventbranchen eller andre innovative SMV’er - er dog åben for stort set alt. Selve forløbet vil blive konkretiseret og tilrettelagt og skal inden start godkendes af min vejleder. Kontakt mig gerne i en privat besked her på Amino eller på jacobhv@gmail.com og få mit CV samt øvrige kvalifikationer retur. Jeg håber at høre fra nogle spændende virksomheder som jeg kan arbejde for. Mvh. Jacob Vestlev |
Jeg søger praktik på 5. semester - måske hos dig?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)