Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shoppingguide, være med det er gratis ;-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har købt en shoppingguide/ prissammenlignings side sidste år og har givet den en ansigtsløftning

Jeg har så flg. tilbud til jer der kunne tænke sig at være en del af det.

Vi tilbyder dig de første  3 måneders gratis. Det eneste det kræver er en feed fra dig. Efter 3 måneder kan vi yderligere drøfte om du stadigvæk er interesseret i at være med. Der vil vi sammen vurdere hvordan den videre løsning for dig som forhandler skal være. Forhandler prisen kan maks kommer op på 1 kr. pr. klik, Vi vil inden 3 mdr. er gået lave nogle attraktiv pakkeløsninger så klik prisen bliver billigere. Du vil på ingen tidspunkt før vi har kontaktet dig få en afregning af os. Ingen bindingsperiode det første 3 måneder.

Grunden til at jeg giver jer dette tilbud er Amino portalen har været en del hjælp til os på så mange punkter så jeg vil give lidt tilbage. Vi har i forvejen en eksisterende kundedatabase, så jo flere varer vi få på siden jo bedre ;-)

Vi udvikle stadigvæk videre på vores site sa der vil løbende komme flere spændende features.

Kunne du evt. tænke dig at være en del af det eller høre nærmere om det send mig en pb, så hører du fra mig hurtigst muligt

mvh

Joan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)