Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for hjælp.. Jeg skal ud på Arbejdsmarked! Eleveplads/ Trainee?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer 

Jeg er en ung mand på 23 år, I 2007 afsluttede 10. klasse og startede derefter på HG med henblik på at komme i praktik som sælger i en virksomhed. Da finanskrisen ramte, kunne jeg ikke finde nogen praktikplads og jeg forsætte derfor på HHX i 3 år og afsluttede også denne eksamen i sommeren 2012. Jeg havde stadig et ønske om at blive sælger, men kunne stadig ikke finde mig en praktikplads. Da jeg ikke ønskede at ende i arbejdsløsheden, forsatte jeg med uddannelsen som markedsføringsøkonom. Jeg har fundet ud af, at dette ikke er noget for mig ,da jeg hellere vil arbejde med handel og salg (gerne kørende salg)

Jeg er seriøs og jeg går op i at løse opgaverne for at få et godt resultat. Jeg er ikke bange for nye udfordringer og nye opgaver. Jeg er udadvendt, åben og altid positiv og glad.

Energisk og glad for at arbejde - er det der bedst beskriver mig. Jeg startede med at arbejde som ganske ung og har lært at tage ansvar og være selvstændig. I dag bliver jeg, af mine skolekammerater og undervisere, betragtet som en meget fornuftig ung mand, der ved hvad jeg vil, og går målrettet efter det. Fritiden bruger jeg på at bevæge mig, blandt andet ved at dyrke fitness.

Min retningslinje på HHX er international og innovation. Jeg har 5 fag på A niveau som er: Dansk, engelsk, international økonomi, virksomhedsøkonomi og spansk. 

Venlig Hilsen Daniel

Ps. Jeg er vilig til at starte på deltid inden sommerferien

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)