Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbureau og udviklingen på markedet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Crafthouse Digital Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Mikkel Madsen.

Det er første gang jeg prøver kræfter med Animo, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at få noget input omkring levetiden og markedet for et webbureau.
Synes det virker skræmmende med f.eks. wordpress, hvor det er nemt, billigt og har en hastig udvikling.

Spørgsmål jeg er interesseret i:

-Er der plads til nye webbureauer på markedet?

-Hvad er et plus ved et webbureau, som man ikke kan klare nemt ved CMS?

Det er meget kort, men håber det kan skabe lidt debat og give mig noget indblik i folks meninger.

 

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger du om det kunne være en god ide at starte op selv eller hvordan skal indlægges forstås?

Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Crafthouse Digital Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår godt du bliver forvirret. Spørg ret bredt kan jeg se.

Jamen ja, synes sku det er svært at gennemskue. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelMadsen:

Hej mit navn er Mikkel Madsen.

Det er første gang jeg prøver kræfter med Animo, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at få noget input omkring levetiden og markedet for et webbureau.
Synes det virker skræmmende med f.eks. wordpress, hvor det er nemt, billigt og har en hastig udvikling.

Spørgsmål jeg er interesseret i:

-Er der plads til nye webbureauer på markedet?

-Hvad er et plus ved et webbureau, som man ikke kan klare nemt ved CMS?

Det er meget kort, men håber det kan skabe lidt debat og give mig noget indblik i folks meninger.

Der er masser af konkurrenter, men der er altså også masser af potentielle kunder. 

Det er ikke skræmmende at det er nemt at sætte en hjemmeside op i Wordpress. For det er faktisk ikke så nemt for alle. Specielt ikke at få lavet en hjemmeside, der kommunikere det rigtige budskab, og som kan konvertere. Det skal du ikke frygte.

Der er masser af potentiale for at skaffe gode kunder. Også til simple hjemmesider i Wordpress, hvis du er i stand til at levere en god service og overholde leveringstid osv. Der er masser af kunder, der vil give 20.000+ for simple hjemmesider, hvis du samtidig er pålidelig og kan overbevise dem om dette inden de køber. Hvad endnu bedre er at hvis du leverer en god service, så kommer de også tilbage. Det er jo sjældent at en kunde ikke skal have lavet mere senere, og hvis han/hun stoler på dig, så går de ikke andre steder hen.

Så ja, der er plads til nye webbureauer, der kan levere en god kvalitet.

Plusset ved at benytte et webbureau er, at de færreste får særlig meget værdi af blot at opsætte et CMS selv i forhold til den værdi du kan give dem igennem rådgivning, erfaring og forhåbentlig tekniske kompetencer. 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Crafthouse Digital Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super svar! Er jeg taknemmelig for. 

Kan godt se hvad du mener, og giver mig mere lyst til at gi den gas. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)