Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortrydelse af aftale med LogBuy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ville høre om der er nogen der kender noget til LogBuy?

D. 1/5 indgik jeg en aftale med dem omkring at de skulle markedsføre min forretning på deres Web og jeg skulle give de kunder de skaffede mig rabat.

Efter nærmere eftertanke har jeg fortrudt at jeg er indgået i aftalen.
Jeg har ikke betalt den faktura de sendte mig og de har ikke lavet noget arbejde for mig endnu - det starter de først med når de har modtaget betalingen.

Jeg talte så med en medarbejder der ringede for at rykke for betalingen og jeg sagde at jeg ikke var interesseret.

Hun sagde at jeg ikke kunne komme ud af aftalen:(((

Kender i mine rettigheder?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du skal betale for den aftale du har indgået B2B helt enkelt, hvis ikke du kan forhandle dig ud af den

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har ingen fortrydelsesret, når der handles B2B - med mindre andet er aftalt. Det er da også ekstremt dårlig stil, fra din side, at du bare undlader at betale fakturaer. Du burde minimum tage kontakt til sælger. Hvordan ville du have det, med en kunde som undlod at betale sin fakturaer til dig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)