Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af webshop ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et tilbud på at købe en webshop, men er lidt usikker på om det er katten i sækken som jeg køber, jeg ville gerne hooke den op med en betalingsløsning fra DIBS eller en af de andre udbydere.

Kræver det noget specielt for at webshoppen kan kobles med de mest gængse betalingsgateways ? SSL og lignende ?
 
Løsningen kan ses på http://mipodsnstuff.com/ , se bort fra produkterne det er kun "skallen" som jeg køber.
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Så lige du kiggede på en webshop løsning, og den ligner jo til forveksling den der er på http://www.e-demo.dk/shop/index.php som jeg kan anbefale, og jeg ved at man kan få en god pris på opsætning som iværksætter (jeg sidder i deres bestyrelse) og systemet er allerede forberedt til betaling med kort via interpay.
 
Du kan kontakte mig på ct@tcgruppen.dk hvis du har yderliger spørgsmål
 
Med Venlig Hilsen
TCI
Claus Thomsen
 
 
 
 
 
 
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg er ikke helt ening i at det er samme løsning, det jeg er faldet for er diverse funktionaliteter og designet. Jeg er ikke selv programmør eller designer, så det må jeg betale mig fra.
Så set som en færdig løsning er det site jeg har fundet en del lækrere end det du anbefaler.. Synes jeg ;-)
 
 
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

osCommerce er et gratis program som du kan hente her: http://www.oscommerce.com/

Så brug hellere dine penge på at købe eller få en til at lave et sejt design som du vil have det.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Chr. Hoffmeyer.

Hvis det skal være gratis skal du vælge http://www.oscommerce.com/ som lars skriver.
 
Men må det koste noget, findes der mange SUPER shoppe til omkring 200 kroner om måneden.
 
Nogen hvor den f.eks selv opdatere prisen på EDBpriser (som er guld vær for it shop).
 
En anden ting jeg vil råde dig til er ikke at benytte http://www.oscommerce.com/, hvis du seriøst vil sælge. Jeg handler f.eks næsten aldrig fra en shop med Osc. Det virker for useriøst.
 
 
MVH Rasmus Madsen
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus og Lars

Tak for input
Jeg kan se at en del af det som sælger slog meget på mht. backend løsningen er standard i osCommerce, så det får han sgu ikke penge for. Nu forstår jeg bedre at han kun skulle have 375 USD for løsningen.
 
Rasmus, hvis nu ikke du havde kendskab til osCommerce, mon ikke dit syn på sitet så ville være mere positivt ? Det virker meget proft for den "uvidende" bruger. Med andre ord, tror jeg ikke at den gennemsnitlige bruger vil vælge shoppen fra på den baggrund.
 
Jeg synes at løsningen er interessant, da jeg har svært ved at forestille mig en lignende løsning til den pris, men hvis der ligger nogle Aminoer med gode tilbud på hånden hører jeg gerne fra jer
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/2/2006 6:50:42 PM Forfatter: Rasmusmadsen.dk

En anden ting jeg vil råde dig til er ikke at benytte http://www.oscommerce.com/, hvis du seriøst vil sælge. Jeg handler f.eks næsten aldrig fra en shop med Osc. Det virker for useriøst.

 


Undskyld, men den bemærkning skal jeg lige have uddybet? Hvis altså du har lyst til at bruge tid på det
Det er for mig at se skide hamrende ligegyldigt, hvad der ligger af administration bag siden. Den skal bare udvise seriøistet.

Klaus Riskær bliver jo heller ikke mere hæderlig ved at vælge en Dandomain løsning .... (har intet mod dandoman, er faktisk ret imponeret over deres flotte løsning)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chr. Hoffmeyer.

Det kan du tro jeg vil.
 
Når jeg handler på nettet ungår jeg sider med Os.
Det skyldes at ALLE kan downloade koden og ligge det op på et webhotel. Også dem der snyder meget.
 
Derfor syntes jeg det mere sikkert at vælge shop som ikke er Os.
 
Design skinder også hurtigt igennem, de ligner alle hinanden selvom farverne er ændret.
 
Selv den alm bruger ligger snart mærke til det her, de tænker nemlig de har set siden før.
Det handler jo også om at skilde sig ud, som Martin forresten fortæller så godt i sit foredrag.
 
Bare se hvor mange shops der bliver solgt på QXL, og folk uden nogen viden køber dem og starter.
 
 
Ang admin delen : Det har du 100 % ret i, fuck det vi kigger på, det er ved slutbrugeren det tæller !
 
Håber du kan bruge mit svar.
 
MVH Rasmus Madsen
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var nu ikke Hr. Hoffmeyer der skrev, men lad det ligge.

Forstår ikke din holdning mod OsCommerce. Ja, man kan godt få adgang til koden, men for at kunne "snyde" skal man jo have adgang til databasen. Derfor ser jeg ingen problemer i det. Derudover står det jo folk frit for hvilket design man vælger. Ja, mange vælger det samme design. Det samme sker når man køber en dandomain shop (eller scannet osv), så med OsCommerce har man større muligheder for at skabe en speciel profil, som du hentyder til.

Men ok, det var ikke meningen det skulle blive til et OS opgør denne tråd. Chr. Hoffmeyer skulle bare lige have mit input omkring OsCommerce.

Giver dog Rasmus ret i, at den nemmeste måde at komme igang på nok er at vælge en billig (og god) standardløsning fra Scannet eller DanDomain.
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, endnu engang virker Amino konceptet !

Tak for jeres input ang. osCommerce, jeg ved nu en hel del mere om den løsning.
Jeg vil tjekke Dandomains løsning ud, det ser ikke dumt ud.
 
Gracias
 
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)