Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en virksomhed/Webshop op sammen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,, Amino'er

Jeg har tænkt mig at starte en virksomhed/Webshop op. Jeg søger efter en der kunne have en interesse for at starte noget op? Jeg tænker stadig over hvad man kunne starte op, hvad man skulle sælge osv. 

Du må meget gerne skrive en privat besked, hvis du kunne tænke dig at starte noget op. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:57

Det vil være en god ide at udfylde din profil...

Det kunne måske fortælle mig om du har de kvaliteter jeg mangler i en forretningspartner (eller en anden). Jeg har en god ide men er ikke afhængig af en partner, men det kunne godt være en mulighed.

En gang imellem er din største force at du har indkomst og en bestemt bopæl. Og naturligvis er det vigtigt at du er til at stole på...dvs. du må lige prøve at sælge dig selv.

Du er sikkert seriøs men du er meget anonym...

Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:38

Hej, Mr. A

Jeg skriver tid dig privat. 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 20:24

Hej

Jeg er også interesseret i at starte en webshop men er ikke kommet frem til hvad det skal være indenfor. Det vil ligeledes være lettest at arbejde sammen hvis vi ikke bor for langt fra hinanden, og der ud over skal der laves en klar aftale omkring fordeling af opgaverne i butikken, men skriv til mig hvis du er interesseret og hvad evt har fundet af branche.

Mvh

Nuser43

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)