Jeg kunne rigtig godt tænke en frivillig en, der kunne lære mig at programmere (uanset hvad det er). Jeg vil rigtig gerne lære det, da jeg render rundt med flere idéer som jeg på længere sigt kan se potentiale I.
Hvad går dine ideer ud på, for så kunne folk guide dig i hvilke kode sprog der vil passe bedst - Der findes trods alt utallige guides til de fleste du kan gå igang med, også på Youtube osv.
Jeg kunne rigtig godt tænke en frivillig en, der kunne lære mig at programmere (uanset hvad det er). Jeg vil rigtig gerne lære det, da jeg render rundt med flere idéer som jeg på længere sigt kan se potentiale I.
Jeg vil rigtig gerne lære det, da jeg render rundt med flere idéer...
Der er meget stor forskel på at kunne programmere, og kunne udvikle markedsklare applikationer. Det vil tage år, mange år, før du vil kunne udvikle noget som skal anvendes kommercielt. Lær endelig at programmere, men brug mere tid på at lære at lave gode kravspecifikationer. Med en god kravspecifikation, kan du få udviklet af professionelle.
Jeg vil rigtig gerne lære det, da jeg render rundt med flere idéer...
Der er meget stor forskel på at kunne programmere, og kunne udvikle markedsklare applikationer. Det vil tage år, mange år, før du vil kunne udvikle noget som skal anvendes kommercielt. Lær endelig at programmere, men brug mere tid på at lære at lave gode kravspecifikationer. Med en god kravspecifikation, kan du få udviklet af professionelle.
/Andy
Tænker det samme som dig andy,
Han bliver dog nød til at start fra bunden for at kunne komme i gang.
Jeg ville starte med Java, da det er et meget centralt og essentielt sprog som giver dig mange muligheder...
Og som Jesper også skriver så vil jeg da anbefale dig NemProgrammering.dk. Her tilbyder vi blandt andet følgende kurser: Java kursus, Objective-C kursus.
Mvh.
Thomas
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Jeg tror bare han vil for det svært hvis han hopper lige ud i det.. Jeg synes helt klart at han skal vide lidt omkring noget lidt nemmer programmering før han starter det.. det kan godt være nogle er uenig med mig..