Hej kære Aminoer Mit navn er Martin Svend Laugesen, jeg er 23 år og bliver HHX-student her til sommer. Jeg søger derfor en virksomhed, som står og mangler en ambitiøs og engageret medarbejder. Jeg er meget fleksibel med hensyn til arbejdstider og arbejdssted, da jeg ikke er afhængige af nogen. Jeg bor lige nu i Væggerløse på Falster, men jeg er åben overfor at flytte ethvert sted hen i Danmark, hvis det rigtige arbejde byder sig. Derudover er jeg naturligvis også klar på at arbejde online, hvis dette foretrækkes. Jeg har en bred viden inden for IT herunder blandt andet programmering, SEO, e-mail marketing, sociale medier osv. Jeg er dog lærenem, og 100 % klar på at lære noget nyt, hvis dette kræves. Jeg brænder for iværksætteri, og det er min store drøm at blive rigtig iværksætter i fremtiden. Mht. antal timer så er jeg fuldt ledig fra mandag den 7. juli og frem. Indtil da har jeg eksamener, men arbejder rigtig gerne deltid fra nu og dertil. Mit CV kan læses på martinslaugesen.dk Har du spørgsmål, så kontakt mig gerne enten i dette indlæg, privat over Amino eller send en mail på martin.laugesen@live.dk. |
Hvis jeg må komme med et kort indspark, synes jeg, at du skal lave en mail på dit eget domæne, når du nu har sådan et ;-)
Derudover ville et mere konkret CV være brugbart. Hvor har du alt denne viden fra? Hvilke stillinger har du siddet i tidligere, hvor lang tid osv.
Eller må du have rigtig god vind med jobsøgningen.
Mvh,
/Jakob