Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tatovører søges i hele Danmark

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Jeg arbejder på nuværende tidspunkt sammen med en partner på at lave en ny sej platform, der skal gøre det nemmere for brugerne at indsamle tilbud på tatoveringer. Det er som udgangspunkt en klassisk RFQ platform, dog med nogle spændende andre tiltag, som jeg ikke kan beskrive nærmere i et offentligt forum. 

Da vi snart lancerer, søger vi nu tatovører, der gerne vil have nye kunder ind og fylde kalderen op, uden at risikere spildte markedsføringskroner i processen. Vi søger partnere over hele landet, så hvis du er interesseret i at få oprettet en profil, så du kan byde ind på tatoverings opgaver i dit område, så kan du skrive til mig her på amino eller på hej@williamfrost.dk.

Jeg glæder mig til at høre fra eventuelle partnere. :-)

Mvh

William Frost 

:o) 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej William Smile

Tror det bliver godt med sådan en side, men I skal huske, at ca 90% af dem der skal have en tattoo IKKE går efter prisen, men kvaliteten.

Og der må jeg sige. jeg har selv tatoveringer, for over 40.000 kr. og lige inde få det fag, det hænger pris og kvalitet sammen.

Og der er mange dårlige tatovører i Danmark, rigtig mange, og får bare en kunde en dårlig tattoo, så kan de jo sige at, den tatovør fandt vi igennem den side, og I vil måske få dårlig reklame, det er ikke som at søge efter tilbud hos en håndværker hjemmeside, for falder din nye vask ned af vægen, ja så kan der komme en ny håndværker og sætte en ny op, og man laver jo ikke lige en tattoo om.

Det her er IKKE for at hakke Jeres ide ned overhoved, men jeg prøver bare at sige at I skal tænke alt igennem.

Jeg har kontakt til 8 tatovører her i Danmark, som alle har vundet flere tattoo konkurrencer,og jeg tvivler meget på at nogle af dem ville gå med på et samarbejde, både fordi så begynder de at dumpe priser, og så det med kvaliteten, og de fleste kendte og gode tatovører i Danmark kender hinanden, og kunne aldrig finde på at byde på et job, som en anden har budt på først.

Håber at I ikkedet her som en dårlig kritik.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)