Jeg har lovet en veninde at hjælpe hende med sætte en business site op i wordpress, hun skal ha lavet sin egen frisør side med kontakt info, vejvisning og måske en blog og evt et booking system, alt sammen noget jeg mener at kunne hjælpe hende med. Jeg er dog i tvivl da hun på visitkort har printet sit navn eks. Signe med frisør signe foran, således at hendes "brand" bliver frisørsigne, og derfor vil hun også gerne have sit domæne hedder frisørsigne.dk. Jeg er dog i tvivl om jeg bare skal købe dette domæne, når nu siden kun skal bruges til infomation, og måske en lille blog, eller er der for mange ulemper ved at have en æøå domæne, og bør jeg istedet anbefale hende at købe et domæne som eks. hedder signemadsen.dk og så SEO optimerer det inde på siden, således at hun dukker op i google når nogle skriver frisørsigne? På forhånd tak for hjælpen. Mvh |
ÆØÅ i domænet plejer altid at udløse problemer. Køb både frisoersigne.dk og frisørsigne.dk og lad frisørsigne.dk pege direkte mod frisoersigne.dk.