Hej Amino Jeg vil gerne starte et virksomhed som udvikler et styk software som er ikke på marked. Jeg har bruge for at vide hvor iværksætterikonsulent junglen kan jeg får hjælp til at finde ud af:
Desuden, hvis nogen på Amino har lyst til at starte sammen med mig eller kender nogen der vil gerne starte med mig, så er I meget velkommen til at kontakte mig.
Jeg kan ikke beskrive produktet. Men jeg kan sige så meget at produktet i alt sin enkelthed er et stykke uundværlig software som som vil revolutionære den måde man ser på IT systemer i organisationer. Den kan anvendes af alle mellemstore, store og internationale virksomheder. Jeg har søgte efter dette produkt snart et års tid, men der er ingen software i verden der kan det den komende software kan. Business case´et for forretningen er lavet. Prototypen kan udvikles i løbet af et til to år. Potentialet er stort og med den/de rette risikovillig sponsor for udvikling og den effektive markedsføring efter produkt launch, vil produktet blive internationalt kendt. Jeg glæder mig til at hører fra jer. Kind Regards/Med venlig Hilsen
|
Hvor iværksætteri konsulentjunglen kan jeg får hjælp til komme videre med at etablere et Software firma.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)