Kære Amino brugere. Jeg har tænk at starte en hjemmeside, som skal handle om mobiltelefoner og smartphones. Kunne godt tænke mig nogen medhjælpere som vil arbejde for siden, altså lidt ligsom andre sider hvor de guider brugere via telefonen eller en chat på siden, kunne godt bruge 1-3 personer, som kunne tænke sig at arbejde frivilig, vi alle er frivillige som vil hjælpe andre med deres mobil problemer. Send mig en pb vi tales ved.
Jeg søger: Dig som elsker mobiltelefoner og du må gerne ha en del erfaring med teknikken. Dig som er seriøst og elsker og snakke og skrive med andre brugere. Dig som er med på at vi ikke skal tænke på profit, men tænke at vores fælles procjekt går ud på at hjælper andre. Dig som har hjertet med dig.
Der er gode sager nok, så det kræver nok en forklaring, hvorfor folk gratis skal hjælpe andre med deres mobiltelefonproblemer - de kan jo forhåbentlig få hjælp hos forhandleren eller vennerne.
Altså: Hvorfor er det en god sag - hvem skal hjælpes?
Hvad får folk ud af at hjælpe dig - fx erfaring, noget til CV'et, adgang til et fællesskab, andel i virksomheden (idet jeg har en mistanke om, at du i virkeligheden har gang i noget affiliate)??
Hvis det virkelig bare er en god sag, kan du jo prøve frivilligjob.dk