Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal oprette en hjemmeside for firma og er nybegynder. HJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lave en enkel hjemmeside for en fodterapeut, så siden skal have nogle enkelte underside med informationer og kontaktoplysninger. Ikke noget fancy der, men den skal selvfølgelig se flot ud. Men vil ikke betale for mange penge.

Jeg er helt grøn på dette, så ved ikke hvilke hjemmesideprogrammer der er bedst? Jeg har før arbejdet i wordpress, men forstår at man umiddelbart kun kan oprette der, hvor man så får et domænenavn med wordpress.com bagefter? Det er jeg ikke interesseret i.

Har I nogle tips og gode råd til en nybegynder? Jeg har forstand på SEO og at redigere i hjemmesideprogrammer. Men har aldrig selv lavet opstarten.

Nogen der kan anbefale et godt og billigt domæne webhotel også?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har meeeget lang vej endnu.

Jeg forstår slet ikke du har sat dig selv i en sådan situation, når du nu øjensynligt ved at du ikke kan disse ting.

Bedste bud: Sig undskyld til din kunde, og henvis ham/hende til f.eks. Amino

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:44

Jeg kan klart anbefale Meebox.net. Deres kundeservice er fantastisk og hermed er de også billige. I deres system har de også 1-click-installer, dette gør at du kan downloade hvilken som helst system til din hjemmeside, rigtigt nemt. Jeg ville klart anbefale Wordpress. 

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)